|
|
|
Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій
Відображено [1-20] з 41 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
ПЕРСПЕКТИВИ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНОГО БАЛАНСУ УКРАЇНИ
|
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;] |
Автор: Борейко Володимир Іванович, доктор економічних наук, професор кафедри фінансів і економіки природокористування Національного університету водного господарства та природокористування
|
25.05.2012 12:53 |
|
|
ПРОБЛЕМИ ПОДАТКОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКИХ АПТЕЧНИХ ЗАКЛАДІВ
|
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;] |
Автор: Боровик Петро Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів і кредиту Уманського національного університету садівництва; Боровик Олександра Миколаївна, бухгалтер; Стеценко Наталія Володимирівна, студентка Уманського національного університету садівництва
|
30.05.2012 15:10 |
|
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ
|
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;] |
Автор: Дяченко Ніна Володимирівна, старший викладач кафедри фінансів, обліку і аудиту Харківського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
|
31.05.2012 22:33 |
|
|
МЕТОДИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; Пашенко Катерина Юріївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
|
30.05.2012 19:29 |
|
|
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевська Оксана Вікторівна, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
|
30.05.2012 09:22 |
|
|
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевський Дмитро Костянтинович, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
|
30.05.2012 08:38 |
|
|
ОСНОВНІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво; ] |
Автор: Латкіна Світлана Антонівна, старший викладач кафедри економіки і підприємництва Херсонського національного технічного університету; Стасішина Анастасія Ігорівна, студентка Херсонського національного технічного університету
|
31.05.2012 08:40 |
|
Відображено [1-20] з 41 |
Сторінки:
1 2 3
|
|
|
|