|
|
|
Світ економічної науки. Випуск 16 (26.09.2019)
Відображено [1-20] з 23 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Ачкасов Анатолій Єгорович, доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків;
Грегуль Владислав Віталійович, магістрант, кафедри економіки Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків;
Зіпунов Олександр Владиславович, магістрант, кафедри економіки Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків
|
23.09.2019 18:46 |
|
|
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МІГРАЦІЇ З УКРАЇНИ ДО ЄС
|
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;] |
Автор: Бондаревська Ксенія Валентинівна , кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та управління національним господарством, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара;
Моложен Анастасія Сергіївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
|
25.09.2019 19:23 |
|
|
СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ, ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СТАБІЛЬНОСТІ
|
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;] |
Автор: Гришина Лариса Олександрівна, Кандидат економічних наук, професор, Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова;
Гордійчук Тетяна Олександрівна, магістрант, Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова
|
24.09.2019 18:06 |
|
|
ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ
|
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;] |
Автор: Гупаловська Мирослава Богданівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри фінансів ім. С.І. Юрія, Тернопільський національний економічний університет;
Шкварок Тетяна Василівна, студентка магістратури, Тернопільський національний економічний університет
|
26.09.2019 20:47 |
|
|
СПЕЦИФІКА БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ПЕРЕУМОВА ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Обельницька Христина Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва та маркетингу, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу;
Прядко Володимир Михайлович, магістр, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
|
25.09.2019 12:36 |
|
|
ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ПОТОЧНИМИ ФІНАНСОВИМИ ПОТРЕБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ ВИРОБНИЧИХ СТРУКТУР
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Плахотнік Олена Олександрівна, доктор економічних наук, професор кафедри економіки та організації виробництва, Дніпровський державний технічний університет;
Лігостаєв Олексій Вікторович, здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування, Дніпровський державний технічний університет
|
26.09.2019 14:06 |
|
|
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Федоренко Ірина Анатоліївна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри міжнародного бізнесу та фінансів, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків;
Тимченко Ольга Вікторівна, магістрант, кафедри економіки, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків;
Пащенко Наталія Олександрівна, магістрант, кафедри економіки, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків
|
23.09.2019 18:55 |
|
Відображено [1-20] з 23 |
Сторінки:
1 2
|
|
|
|