:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 8 (29.10.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 8 (29.10.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 8 (29.10.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ РОБІТНИКІВ ТА СЛУЖБОВЦІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Божко Володимир Сергійович, магістр, Державний Університет Інфраструктури та Технологій; Тотоєва Карина Тарієлівна, магістр, Державний Університет Інфраструктури та Технологій
29.10.2018 20:33
 
 
ПОРІВНЯННЯ ТРАДИЦІЙНОГО ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брадулов Павло Олександрович, аспірант кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
29.10.2018 22:13
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНО- РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В УПРАВЛІННІ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гакова Міра Володимирівна, асистент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
30.10.2018 20:48
 
 
СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубина Віталій Олександрович, студент факультету менеджменту та маркетингу, спеціальності - економіка підприємства, Національного технічного університету України «Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського»,
18.10.2018 21:14
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ЯК ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Іванівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університет державної фіскальної служби України; Фисина Оксана Миколаївна, студент, Національний університет державної фіскальної служби України
29.10.2018 21:05
 
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ МЕДИЧНИХ ІТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пелюхня Поліна Русланівна, студент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
29.10.2018 21:56
 
 
МАРКЕТИНГ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ: СУТНІСТЬ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ КОНЦЕПЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Проскурніна Надія Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця
29.10.2018 20:39
 
 
МАРКЕТИНГОВА КОМУНIКАЦIЙНА ПОЛIТИКА АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тараєвcька Леcя Cтепанiвна, доцент кафедри менеджменту i адмiнicтрування, Івано-Франкiвcький нацiональний технiчний унiверcитет нафти i газу; Боднарчук Хриcтина Юрiївна, магістр кафедри менеджменту адмiнicтрування, Iвано-Франкiвcький нацiональний технiчний унiверcитет нафти i газу
28.10.2018 19:40
 
 
РЕІНЖИНІРИНГ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шашко Вікторія Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія; Таранюк Альона Миколаївна, студентка, Донбаська державна машинобудівна академія
29.10.2018 09:04
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.289 сек. / Mysql: 1366 (0.219 сек.)