:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 12 (19.03.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 12 (19.03.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 12 (19.03.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 16

Термін подання матеріалів

26 вересня 2019

До початку конференції залишилось днів 72



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 
 
FORMING STRATEGY OF DEVELOPMENT OF ALTERNATIVE ENERGY COMPANIES: THEORETICAL ASPECTS
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Tуmchenko Oleksandr Petrovich, PhD student, department of management, Faculty of Economics and Business, Kyiv National University of Technology and Design
18.03.2019 20:49
 
 
НАПРЯМКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ РЕКЛАМИ ЩО РОЗМІЩУЄТЬСЯ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брадулов Павло Олександрович, аспірант кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Ординський Володимир Ігорович, аспірант кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
20.03.2019 13:21
 
Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 



© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.194 сек. / Mysql: 593 (0.145 сек.)