:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 12 (19.03.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 12 (19.03.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 12 (19.03.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 12

Термін подання матеріалів

19 березня 2019

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 
 
FORMING STRATEGY OF DEVELOPMENT OF ALTERNATIVE ENERGY COMPANIES: THEORETICAL ASPECTS
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Tуmchenko Oleksandr Petrovich, PhD student, department of management, Faculty of Economics and Business, Kyiv National University of Technology and Design
18.03.2019 20:49
 
 
НАПРЯМКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ РЕКЛАМИ ЩО РОЗМІЩУЄТЬСЯ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брадулов Павло Олександрович, аспірант кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Ординський Володимир Ігорович, аспірант кафедри маркетингу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
20.03.2019 13:21
 
Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 



© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.174 сек. / Mysql: 561 (0.127 сек.)