:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 7 (27.09.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 7 (27.09.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 7 (27.09.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 13



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
COMMUNICATION POLICY OF THE ENTERPRISE AND DIRECTIONS OF ITS PERFECTION
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Smakohray Denis Vladislavovich, master, Cherkasy State Business College
27.09.2018 19:57
 
 
СУЧАСНИЙ СТАН КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біда Світлана Вікторівна, студент, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
26.09.2018 20:02
 
 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Левада Катерина Олегівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.09.2018 19:11
 
 
МАРКЕТИНГ У СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Маслій Вікторія Олександрівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
25.09.2018 11:10
 
 
 
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Матвієнко Андрій Анатолійович, студент, Черкаський державний бізнес коледж
26.09.2018 19:53
 
 
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Паливода Таміла Володимирівна, Міністерство культури України
03.09.2018 18:40
 
 
КОМУНИКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смакограй Денис Владиславович, магістр, Черкаський державний бізнес коледж
27.09.2018 19:48
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.290 сек. / Mysql: 1569 (0.232 сек.)