:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 7 (27.09.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 7 (27.09.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 7 (27.09.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
COMMUNICATION POLICY OF THE ENTERPRISE AND DIRECTIONS OF ITS PERFECTION
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Smakohray Denis Vladislavovich, master, Cherkasy State Business College
27.09.2018 19:57
 
 
СУЧАСНИЙ СТАН КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біда Світлана Вікторівна, студент, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
26.09.2018 20:02
 
 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Левада Катерина Олегівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.09.2018 19:11
 
 
МАРКЕТИНГ У СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Маслій Вікторія Олександрівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
25.09.2018 11:10
 
 
 
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Матвієнко Андрій Анатолійович, студент, Черкаський державний бізнес коледж
26.09.2018 19:53
 
 
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Паливода Таміла Володимирівна, Міністерство культури України
03.09.2018 18:40
 
 
КОМУНИКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смакограй Денис Владиславович, магістр, Черкаський державний бізнес коледж
27.09.2018 19:48
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.531 сек. / Mysql: 1366 (0.455 сек.)