:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 34

Термін подання матеріалів

22 жовтня 2024

До початку конференції залишилось днів 15



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ЇЇ СУТЬ І ЗНАЧЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Коркуна Іван Іванович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та менеджменту Львівський державний університет фізичної культури імені І. Боберського; Графська Орислава Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського; Перегіняк Тарас Ігорович, студент IV – курсу, спеціальності «Фінанси , банківська справа та страхування» Львівського університету «Бізнесу та права»
28.09.2020 10:10
 
 
АРОМАМАРКЕТИНГ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ІНСТРУМЕНТ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовська Ганна Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, Одеська національна академія харчових технологій; Значек Рафаела Рафаелівна, кандидат технічних наук, старший викладач, Одеська національна академія харчових технологій
25.08.2020 16:29
 
Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1540 (0.161 сек.)