:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 17 (30.10.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 17 (30.10.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 17 (30.10.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 18

Термін подання матеріалів

28 листопада 2019

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
28.10.2019 11:23
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МОЛОДІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біляєв Ярослав Миколайович, аспірант Національної академії державного управління при Президентові України
26.10.2019 17:38
 
 
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг
16.10.2019 11:37
 
 
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гунько Валерія Віталіївна, студентка кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет; Кірносова Марина Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет
29.10.2019 20:22
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.134 сек. / Mysql: 626 (0.101 сек.)