:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 17 (30.10.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 17 (30.10.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 17 (30.10.2019)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
28.10.2019 11:23
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МОЛОДІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біляєв Ярослав Миколайович, аспірант Національної академії державного управління при Президентові України
26.10.2019 17:38
 
 
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг
16.10.2019 11:37
 
 
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гунько Валерія Віталіївна, студентка кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет; Кірносова Марина Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет
29.10.2019 20:22
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.235 сек. / Mysql: 1366 (0.186 сек.)