:: ECONOMY :: Конференції 2023 :: Світ наукових досліджень. Випуск 25 (14-15.12.2023) :: ECONOMY :: Конференції 2023 :: Світ наукових досліджень. Випуск 25 (14-15.12.2023)
:: ECONOMY :: Конференції 2023 :: Світ наукових досліджень. Випуск 25 (14-15.12.2023)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 24



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

17. Соціальні комунікації;

Відображено [1-1] з 1 Сторінки: 1 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ « Я-БРЕНДУ» ПУБЛІЧНОЇ ОСОБИСТОСТІ
[17. Соціальні комунікації;]
Автор: Полюхович Альона Ярославівна, здобувач другого рівня вищої освіти, Рівненський державний гуманітарний університет; Крет Ольга Віталіївна, кандидат політичних наук, доцент кафедри міжнародних відносин, Рівненський державний гуманітарний університет
29.11.2023 21:26
 
Відображено [1-1] з 1 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.178 сек. / Mysql: 1337 (0.138 сек.)