:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ наукових досліджень. Випуск 5 (25.11.2021) :: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ наукових досліджень. Випуск 5 (25.11.2021)
:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ наукових досліджень. Випуск 5 (25.11.2021)
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 6

Термін подання матеріалів

22 грудня 2021

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Економічне спрямування

Відображено [1-20] з 21 Сторінки: 1 2 
 
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
[Економічне спрямування]
Автор: Антонова Людмила Андріївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
25.11.2021 13:18
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ
[Економічне спрямування]
Автор: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Кравчук Анастасія Олегівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Ришкова Станіслава Олександрівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Пелих Валентина Русланівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київький національний лінгвістичний університет
22.11.2021 19:03
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
[Економічне спрямування]
Автор: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Русаков Микита Андрійович, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Однолько Ксенія Олегівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет
24.11.2021 22:04
 
 
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Економічне спрямування]
Автор: Бондарчук Юлія Владиславівна, здобувач вищої освіти економічного факультету, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
24.11.2021 22:20
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ КУРОРТНОГО МІСТА
[Економічне спрямування]
Автор: Володченко Антон Ігорович, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти, Бердянський державний педагогічний університет
19.11.2021 21:53
 
 
ДІЯЛЬНІСТЬ МИТНИХ ОРГАНІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
[Економічне спрямування]
Автор: Зелінська Дар’я Дмитрівна, бакалавр, факультет управління фінансами та бізнесу, Львівський національний університет імені Івана Франка
24.11.2021 21:35
 
 
РОЛЬ ІННОВАЦІЙ В МАРКЕТИНГУ
[Економічне спрямування]
Автор: Каліберда Мар'яна Сергіївна, студентка Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
22.11.2021 13:46
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
[Економічне спрямування]
Автор: Ковальов Михайло Сергійович, студент, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
25.11.2021 13:10
 
 
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
[Економічне спрямування]
Автор: Котловська Ніна Максимівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
25.11.2021 21:13
 
 
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
[Економічне спрямування]
Автор: Курганська Елеонора Іванівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри фінансів, Одеського національного економічного університету; Логвіновська Світлана Іванівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри фінансів, Одеського національного економічного університету; Случинська Ірина Анатоліївна, аспірантка кафедри фінансів, Одеського національного економічного університету
25.11.2021 21:22
 
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ?
[Економічне спрямування]
Автор: Луковецька Христина Романівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Якимук Софія Степанівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Курилович Анастасія Вячеславівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Степикіна Олена Сергіївна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет
22.11.2021 19:29
 
 
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВ
[Економічне спрямування]
Автор: Маєвська Ольга Миколаївна, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти, Бердянський державний педагогічний університет
19.11.2021 22:11
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ ТОВ “НОВА ПОШТА”
[Економічне спрямування]
Автор: Марусич Ярина Іванівна, студентка Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
17.11.2021 20:06
 
 
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
[Економічне спрямування]
Автор: Назаренко Анна Сергіївна, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти, Центральноукраїнський національний технічний університет; Магопець Михайло Сергійович, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, Центральноукраїнський національний технічний університет
26.11.2021 20:44
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Економічне спрямування]
Автор: Пахолок Василина Ігорівна, здобувач освітнього рівня «Магістр», Західноукраїнський національний університет
19.11.2021 22:01
 
 
ЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА ЯК ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ
[Економічне спрямування]
Автор: Перерва Богдана Костянтинівна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
23.11.2021 20:39
 
 
ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Економічне спрямування]
Автор: Писаревський Ілля Матвійович, доктор економічних наук, професор кафедри «Туризм і готельне господарство», Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків; Плаксій Дарина Василівна, студентка 2 курсу (магістр) кафедри «Туризм і готельне господарство» Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків
22.11.2021 19:46
 
 
МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
[Економічне спрямування]
Автор: Сотула В.В., студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
23.11.2021 20:30
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
[Економічне спрямування]
Автор: Чучкевич Дарина Юріївна, студентка 3 курсу, Київський національний університет технологій та дизайну
25.11.2021 12:51
 
 
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
[Економічне спрямування]
Автор: Шевченко Олена Олександрівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Києво-Могилянська академія»
26.11.2021 20:36
 
Відображено [1-20] з 21 Сторінки: 1 2 



© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.481 сек. / Mysql: 797 (0.408 сек.)