:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ? :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ?
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ?
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ?

 
22.11.2021 19:29
Автор: Луковецька Христина Романівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Якимчук Софія Степанівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Курилович Анастасія Вячеславівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Степикіна Олена Сергіївна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет
[Економічне спрямування]

Спорт для багатьох людей є важливим і пріоритетним. Але в сучасному ритмі життя, багато людей або не знаходять на це часу, або не мають бажання цим займатись. Останнім часом різні відомі персони, блогери пропагандують культ спорту, що є досить добре.

Більшість українців оцінюють свій стан здоров'я як задовільний, та попри це, вони не займаються спортом і навіть не мають бажання це робити. За даними дослідження компанії Research & Branding Group з'ясувалося, що 40% українців оцінюють свій стан здоров'я як задовільний, а більше чверті (28%) - як добрий, 8% жителів країни вважає своє здоров'я відмінним. Водночас, поганим вважає своє здоров'я кожен п'ятий респондент, а дуже поганим - 4% українців. Попри скарги на свій стан здоров'я, українці не займаються спортом. Так, вони прагнуть бути у хорошій формі (69% визнали це), але в цілому дві третини українців (66%) не займаються фізкультурою і спортом. Кожен день займаються (8%), через день (5%), кілька разів на тиждень (11%) і менше разу на тиждень (9%) [1].

Для проведення власного дослідження на тему: «Чи займаються українці спортом?» нами було опитано 73 респонденти за допомогою соцмереж. Анкетування складалося з наступних питань:

- чи займаєтесь спортом?

- скільки разів на тиждень?

- скількома часу на тиждень ви віддаєте спорту?

За результатами дослідження отримані наступні дані.

Згідно нашого опитування 28% людей не займаються спортом взагалі, але переважна більшість – 72% займається.





Рис.1 Структура українців за тривалістю заняття спортом, хвилин на добу.



За даними власного дослідження, маємо наступні результати, 40% респонтентів приділяють від 15 до 40 хвилин на добу, та три рази на тиждень заняттям спорту. Та лише 3% респондентів тренуються 1,5 – 2 години (2 рази на тиждень).



Таблиця 1



Залежність частоти (разів на тиждень) та тривалості тренування (хвилин на добу) серед українців






Ще одне цікаве спостереження було виявлено в ході дослідження: пересічний українець займається спортом в середньому 22 хвилини 3 рази на тиждень. Аналітичне групування дало можливість виявити прямий взаємозв’язок між тривалістю тренування та частотою заняття спортом.



У листопаді 2020 року компанією Research & Branding Group на замовлення Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» було проведено опитування жителів України щодо їх залученості до занять фізкультурою і спортом на дозвіллі. Переважна більшість українців (59%) упродовж останніх 12 місяців не займалися фізичною культурою під час дозвілля. Серед решти опитаних найбільше вказали, що займалися спортом під час дозвілля 1-2 рази на тиждень (12%)  або 3-4 рази на тиждень (8%). Щодня або майже щодня (5-6 разів на тиждень) займалися лише 7% українців [2].



Спорт не тільки зміцнює здоров’я, але і дарує гарний настрій, почуття легкості і свіжості. Він бадьорить і наповнює енергією кожну клітину в організмі, заряджаючи позитивом. Сьогодні існує велика кількість різних видів спорту, на будь-який смак. Головне це бажання ним займатись.



Список використаних джерел:

1. Українці і спорт: здоровим бути хочеться, але ліньки. – URL: https://life.pravda.com.ua/health/2011/07/25/82146/



2. Фізкультура і спорт у житті українців. – URL: https://rb.com.ua/uk/blog-uk/omnibus-uk/fizkultura-i-sport-u-zhitti-ukrainciv/



______________________



Науковий керівник: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.229 сек. / Mysql: 1396 (0.178 сек.)