:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі (28.11.2017)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 3

Термін подання матеріалів

27 квітня 2018

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-13] з 13 Сторінки: 1 
 
СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОЇ ТА РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач комерційних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
23.11.2017 17:36
 
 
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ведута Людмила Леонідівна, старший викладач кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського; Довгань Л.Є., кандидат економічних наук,професор кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
24.11.2017 17:35
 
 
ОСНОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Карпенко Руслана Олександрівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
24.11.2017 17:16
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Карпенко Руслана Олександрівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
22.11.2017 16:43
 
 
СЕТЕВОЙ МАРКЕТИНГ: ЧТО ЭТО ТАКОЕ, ЕГО ПЛЮСЫ И МИНУСЫ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Марченко Виктория Александровна, студент, Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого, г. Мелитополь, Украина
09.11.2017 19:11
 
 
МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА В ІННОВАЦІЙНІЙ СФЕРІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»
20.11.2017 17:21
 
 
ВАЖНЫЕ МОМЕНТЫ О ЭПАТАЖНОМ МАРКЕТИНГЕ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островская Ирина Васильевна, студентка, Национальный авиационный университет
20.11.2017 17:29
 
 
 
БРЕНД СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ПІВДЕННОГО РЕГІОНУ ЯК ЇХ МЕНТАЛЬНИЙ ОБРАЗ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Павлова Ірина Олександрівна, здобувач, старший інспектор відділу аспірантури і докторантури, Одеська національна академія харчових технологій
28.11.2017 18:37
 
 
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДРИЄМСТВ АПК
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Польова Олена Леонідівна, доктор економічних наук, доцент кафедри фінансів, банківської страви та страхування Вінницького національного аграрного університету
27.11.2017 19:36
 
 
СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Райчева Аліна Олександрівна, студентка, Університет державної фіскальної служби України
29.11.2017 17:58
 
 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь
29.11.2017 18:39
 
 
РОЗВИТОК БРЕНДА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шевченко Олена Леонідівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
23.11.2017 17:28
 
 
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шукліна В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Херсонський національний технічний університет, Україна; Шульженко М.А., студентка, Херсонський національний технічний університет, Україна
27.11.2017 20:35
 
Відображено [1-13] з 13 Сторінки: 1 



© 2010-2018 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.137 сек. / Mysql: 469 (0.105 сек.)