:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛІНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Винниченко Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»
05.06.2013 12:51
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голік Вікторія Вікторівна, аспірантка Національного університету біоресурсів і природокористування України
04.06.2013 18:37
 
 
БАНКІВСЬКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Грош Вячеслав Володимирович, студент магістратури Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля
04.06.2013 20:15
 
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДОМОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Валентинівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна; Об’єздова Олександра Володимирівна, студентка Харківського національного університету іменіВ.Н.Каразіна
06.06.2013 10:03
 
 
ПРАЦЯ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Літинська Валентина Анатоліївна, кандидат економічних наук, Хмельницький національний університет
04.06.2013 14:38
 
 
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Слободенюк Аліна Олександрівна, студентка магістратури факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
04.06.2013 16:21
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.175 сек. / Mysql: 1366 (0.135 сек.)