:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економічної науки на сучасному етапі
 
   
     

Актуальні питання реформування економіки країни

Термін подання матеріалів

28 вересня 2017

До початку конференції залишилось днів 37



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНТРОЛІНГУ В ДІЯЛЬНІСТЬ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Винниченко Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України»
05.06.2013 12:51
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голік Вікторія Вікторівна, аспірантка Національного університету біоресурсів і природокористування України
04.06.2013 18:37
 
 
БАНКІВСЬКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Грош Вячеслав Володимирович, студент магістратури Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля
04.06.2013 20:15
 
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДОМОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Валентинівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна; Об’єздова Олександра Володимирівна, студентка Харківського національного університету іменіВ.Н.Каразіна
06.06.2013 10:03
 
 
ПРАЦЯ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Літинська Валентина Анатоліївна, кандидат економічних наук, Хмельницький національний університет
04.06.2013 14:38
 
 
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Слободенюк Аліна Олександрівна, студентка магістратури факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
04.06.2013 16:21
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.110 сек. / Mysql: 407 (0.08 сек.)