:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Інноваційний потенціал сучасної економічної науки (17.03.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Інноваційний потенціал сучасної економічної науки (17.03.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Інноваційний потенціал сучасної економічної науки (17.03.2017)
 
   
       

Напрямки та тенденції розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

20 грудня 2017

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корнеско Ілона Олегівна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
20.03.2017 14:13
 
 
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД В СФЕРІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ТА ЙОГО АДАПТАЦІЯ ДО УКРАЇНСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кулініч Анастасія Вікторівна, студентка, Університет митної справи та фінансів; Савва Ольга Олегівна, студентка, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро
17.03.2017 12:02
 
 
ИНТЕРНЕТ - РЕКЛАМА: НОВЫЙ ВЗГЛЯД НА РАСКРУТКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островская Ирина Васильевна, студентка, Национальный авиационный университет
16.03.2017 22:20
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ВІДТВОРЕННЯМ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ В ЛІФТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пилипенко Ігор Олександрович, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
23.03.2017 19:32
 
 
ФОРМУВАННЯ ДОВГОТЕРМІНОВИХ ВІДНОСИН З ПОКУПЦЕМ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Савич Олександр Петрович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
26.01.2017 15:46
 
 
 
БРЕНДИНГ МІСТА ТА МІСЬКА ЛОГІСТИКА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ТУРИЗМУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смирнов Ігор Георгійович, доктор географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
16.03.2017 14:53
 
 
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Старушенко Руслан Вадимович, студент, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
16.03.2017 22:53
 
 
РОЛЬ ЦІНИ У ФОРМУВАННІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Федорова Надія Євгенівна, аспірант Херсонського національного технічного університету
15.03.2017 12:30
 
 
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕСПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чорний Володимир Вадимович, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет
20.03.2017 14:09
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.447 сек. / Mysql: 437 (0.069 сек.)