:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Інноваційний потенціал сучасної економічної науки (17.03.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Інноваційний потенціал сучасної економічної науки (17.03.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Інноваційний потенціал сучасної економічної науки (17.03.2017)
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корнеско Ілона Олегівна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
20.03.2017 14:13
 
 
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД В СФЕРІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ТА ЙОГО АДАПТАЦІЯ ДО УКРАЇНСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кулініч Анастасія Вікторівна, студентка, Університет митної справи та фінансів; Савва Ольга Олегівна, студентка, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро
17.03.2017 12:02
 
 
ИНТЕРНЕТ - РЕКЛАМА: НОВЫЙ ВЗГЛЯД НА РАСКРУТКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островская Ирина Васильевна, студентка, Национальный авиационный университет
16.03.2017 22:20
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ВІДТВОРЕННЯМ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ В ЛІФТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пилипенко Ігор Олександрович, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
23.03.2017 19:32
 
 
ФОРМУВАННЯ ДОВГОТЕРМІНОВИХ ВІДНОСИН З ПОКУПЦЕМ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Савич Олександр Петрович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
26.01.2017 15:46
 
 
 
БРЕНДИНГ МІСТА ТА МІСЬКА ЛОГІСТИКА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ТУРИЗМУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смирнов Ігор Георгійович, доктор географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
16.03.2017 14:53
 
 
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Старушенко Руслан Вадимович, студент, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
16.03.2017 22:53
 
 
РОЛЬ ЦІНИ У ФОРМУВАННІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Федорова Надія Євгенівна, аспірант Херсонського національного технічного університету
15.03.2017 12:30
 
 
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕСПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чорний Володимир Вадимович, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет
20.03.2017 14:09
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.141 сек. / Mysql: 397 (0.115 сек.)