:: ECONOMY :: ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ :: ECONOMY :: ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ
:: ECONOMY :: ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 49



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ

 
20.03.2017 14:13
Автор: Корнеско Ілона Олегівна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

На сьогоднішній день, кожна людина в світі, хоче вона того чи ні, є споживачем реклами. Реклама існує у різних видах – телевізійна, радіо, друкована, зовнішня, Інтернет-реклама тощо, саме тому вона проникла в усі галузі людської діяльності. А чи задумувалися ви колись, яким чином реклама впливає на дітей?

Питанням вивчення впливу реклами на дітей присвячено немало наукових праць. Провідні підходи висвітлені у публікаціях наступних науковців: Н.Березовської, Н.Гончарук, А.Дубяги, В.Колесникова, К.Портної, О.Тєлєтова та інших. Велика кількість питань, пов’язаних з впливом телереклами на свідомість дитини досі залишаються нерозкритими, по цій причині дана тема є актуальною та потребує значної уваги.

Однією з головних проблем сучасного суспільства є те, що діти постійно знаходяться під впливомрізноманітної кількості медіа ресурсів, що може не найкращим чином відобразитись на їхній поведінці, поглядах та вчинках. Діти, на відміну від дорослих, не розуміють комерційної мети реклами та сприймають інформацію з медіа-носіїв як істинну.

Нині реклама є найдавнішим, але, найбільш придатним засобом впливу на покупців і споживачів. Якщо окремо аналізувати рекламу на телебаченні – вона є яскравою, колоритною, емоційною - саме тому є привабливою для молодшого покоління.

Психологи давно зійшлися на думці, що реклама спрямована на дорослих є небезпечною для дитячої свідомості, а саме: реклама алкоголю, тютюнових виробів, адже така реклама виховує у дітях відчуття «позитивного відношення» до таких товарів. Також небезпечною на думку досвідчених батьків є реклама газованих напоїв та популяризація шкідливих споживчих звичок на телебаченні. До прикладу, реклама чіпсів може з легкістю запевнити вразливу дитину, що нічого шкідливого у них немає. До того ж, у дорослої людини після перегляду такої реклами з’являється бажання купити ті чіпси «з новим, покращеним смаком», тому можна лише уявити, які бажання викликає подібна реклама у дітей.

Окрім цього, деякі рекламні ролики на телебаченні можуть створити в дитячій голові «спотворений образ» дійсності. Наприклад, що жадібність, або жорстокість не є негативними особистими якостями, або образ того, що «хлопцю достатньо скористатися дезодорантом, для того, аби стати справжнім чоловіком». Подібних прикладів можна навести безліч, головним фактом, що доказує це твердження є те, що вченими давно доведено – діти до 8 років життя не розуміють комерційного характеру реклами, саме тому не можуть відрізнити гіперболізовану інформацію, від реальної.

Бажаємо ми того, чи ні, проте наші діти споживають рекламу різного характеру, і частіше всього – без нашого відома. Тому сучасні психологи радять чітко пояснювати своїм дітям, що до реклами слід ставитися вибірково.

У сучасній Україні реклама частково перетворилася на засіб маніпулювання свідомістю споживачів, що спонукає їх до придбання певних товарів. В цілому, реклама негативно впливає на психіку дитини, викликаючи роздратованість та виснажуючи нервову систему дитини. Саме з цієї причини, батьки повинні брати до уваги час, який їхня дитина проводить біля телевізору. Окрім пильності зі сторони батьків, звісно ж, корисно було б, аби рекламні ролики, що повинні транслюватися на телебаченні, першочергово оцінювалися власниками телеканалів зі сторони їхнього впливу на дітей.

Список використаної літератури:

1. Тєлєтов, О.С. Реклама та дитяча аудиторія [Текст] / О.С. Тєлєтов, Т.Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 2. - С. 48-64.

2. Голяшева Е. Сучасна реклама і діти [Електронний ресурс] / Е. Голяшева. – Режим доступу до ресурсу: http://kyiv.proua.com

______________________________

Науковий керівник: Жалба І.О., к.е.н., доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФОРМУВАННЯ ДОВГОТЕРМІНОВИХ ВІДНОСИН З ПОКУПЦЕМ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ
26.01.2017 15:46
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ВІДТВОРЕННЯМ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ В ЛІФТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ
23.03.2017 19:32
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕСПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЇ
20.03.2017 14:09
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД В СФЕРІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ТА ЙОГО АДАПТАЦІЯ ДО УКРАЇНСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
17.03.2017 12:02
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
16.03.2017 22:53
ИНТЕРНЕТ - РЕКЛАМА: НОВЫЙ ВЗГЛЯД НА РАСКРУТКУ
16.03.2017 22:20
БРЕНДИНГ МІСТА ТА МІСЬКА ЛОГІСТИКА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ТУРИЗМУ
16.03.2017 14:53
РОЛЬ ЦІНИ У ФОРМУВАННІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЇ
15.03.2017 12:30




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.236 сек. / Mysql: 706 (0.199 сек.)