:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 54



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ

 
16.03.2017 22:53
Автор: Старушенко Руслан Вадимович, студент, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Охоронна діяльність є особливим видом господарської діяльності, яка спрямована на надання послуг щодо забезпечення цілісності об’єктів власності юридичних та фізичних осіб, а також і самих власників, фізичних осіб.

Конкурентоспроможність охоронної послуги можна визначити як її перевагу в порівнянні з іншими послугами-замінниками, спроможність витримати порівняння з аналогічними послугами конкурентів і продаватися за цінами не нижче середньоринкових.

Управління конкурентоспроможністю охоронних послуг складається із забезпечення оптимального співвідношення складових елементів та факторів їх конкурентоспроможності.

Системоутворюючі фактори конкурентоспроможності охоронних послуг – це їх основні економічні характеристики, ключові споживацькі властивості, способи позиціонування на ринку, потенціал, процеси і результати господарської діяльності охоронного підприємства, норми та особливості ринку, на підставі яких можуть бути отримані конкурентні переваги.

В літературі обґрунтовують різний набір факторів конкурентоспроможності підприємства, товару, послуги [1–3]. З урахуванням специфіки охоронних послуг, необхідно відмітити особливу важливість їх споживацьких властивостей, таких як надійність захисту об’єкту, швидкість надання заходів, що вимагаються при реальних загрозах, рівень професійної підготовки охоронця і т.п.

Таким чином, доцільним є розподіл факторів конкурентоспроможності на цінові та якісні (рис.1).

Цінові або тарифні фактори включають в себе тарифи на основну послугу, тарифи на додаткову (супутню) послугу, ризикову тарифну надбавку для відшкодування матеріальних збитків.





Рис. 1 Фактори конкурентоспроможності охоронних послуг

Якісні фактори – це якість охоронної послуги, конкурентоспроможність ринкової пропозиції, а також конкурентоспроможність охоронного підприємства.

Додаткові характеристики якості охоронних послуг – це ступінь залученості ресурсів споживачів в процес надання послуг, а також рівень лояльності споживачів і число потенційних споживачів.

«Важелі» управління конкурентоспроможністю охоронних послуг, знаходяться серед факторів внутрішнього середовища охоронного підприємства, оскільки можливості прямого впливу на елементи зовнішнього середовища обмежені, і отримання на їх основі додаткових конкурентних переваг не завжди реально.

Властивості конкурентного ринку, рівень і характер конкуренції на ньому багато в чому визначаються законодавством.

Таким чином, управляти конкурентоспроможністю охоронної послуги можна за допомогою кількох цінових і якісних «важелів», це:

• ціна продажу охоронної послуги;

• якість обслуговування;

• інтенсивність просування охоронної послуги на ринку;

• ефективність системи менеджменту охоронного підприємства.

Перераховані вище фактори задають напрямки для вишукання коштів і способів використання резервів конкурентоспроможності. На основі факторів і елементів конкурентоспроможності повинні бути отримані конкурентні переваги.

Список використаних джерел:

1. Курбацька Л. М.  Методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності аграрних підприємств / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко, Ю. В. Захарченко // Агросвіт. - 2014. - № 21. - С. 13-17.

2. Маркетин: Энциклопедия: Пер. с англ. / Под ред. М. Бейкера. — СПб.: Питер, 2002. — 1198 с.

3. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление / Р.А. Фатхуддинов. – М.: ИНФРА-М. – 2000. – 312 с.


______________________________

Науковий керівник: Захарченко Юлія Василівна, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет 
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФОРМУВАННЯ ДОВГОТЕРМІНОВИХ ВІДНОСИН З ПОКУПЦЕМ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ
26.01.2017 15:46
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ВІДТВОРЕННЯМ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ В ЛІФТОВОМУ ГОСПОДАРСТВІ
23.03.2017 19:32
ДІТИ – НАЙВРАЗЛИВІШІ СПОЖИВАЧІ РЕКЛАМИ
20.03.2017 14:13
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕСПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЇ
20.03.2017 14:09
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД В СФЕРІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ТА ЙОГО АДАПТАЦІЯ ДО УКРАЇНСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
17.03.2017 12:02
ИНТЕРНЕТ - РЕКЛАМА: НОВЫЙ ВЗГЛЯД НА РАСКРУТКУ
16.03.2017 22:20
БРЕНДИНГ МІСТА ТА МІСЬКА ЛОГІСТИКА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ТУРИЗМУ
16.03.2017 14:53
РОЛЬ ЦІНИ У ФОРМУВАННІ ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КОМПАНІЇ
15.03.2017 12:30




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.265 сек. / Mysql: 706 (0.224 сек.)