:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Актуальні питання економічної науки на сучасному етапі :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Актуальні питання економічної науки на сучасному етапі
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Актуальні питання економічної науки на сучасному етапі
 
   
       

Напрямки та тенденції розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

20 грудня 2017

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-20] з 34 Сторінки: 1 2 
 
ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Анпілогова Жанна Дмитрівна, кандидат економічних наук Академії муніципального управління
24.01.2012 12:04
 
 
ІНВЕСТИЦІЇ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Антонов Андрій В’ячеславович, кандидат економічних наук Дніпропетровського державного аграрного університету
24.01.2012 12:09
 
 
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Борзаковська Людмила Василівна, аспірант Луцького національного технічного університету
16.02.2012 23:08
 
 
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІВНІ РЕГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вишиванок Михайло Васильович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:22
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вітинська Віра Володимирівна, студентка 2 курсу магістратури спеціальності «Менеджмент організацій»
13.02.2012 22:59
 
 
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА САМОСТІЙНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галайчук Богдан Васильович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:27
 
 
СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ СИСТЕМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Герасименко Іван Сергійович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:34
 
 
МАРКEТИНГОВИЙ ПІДXІД ДО EФEКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РEСУРСНОГО ПОТEНЦІАЛУ РEГІОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гіндес Олена Григорівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економічної теорії Кримського економічного інституту КНЕУ ім. В. Гетьмана
24.01.2012 22:44
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В СУЧАСНИХ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Грибан Наталія Григорівна, аспірантка кафедри менеджменту організації Житомирського національного агроекологічного університету
16.02.2012 23:33
 
 
ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕСОВИХ СТРУКТУР
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дацій Надія Василівна, кандидат наук з державного управління, професор кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
24.01.2012 22:52
 
 
 
ПОЛІТИКА РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Драган Іван Олександрович, доктор наук з державного управління, ст. наук. співробітник, професор кафедри управління муніципальним розвитком Академії муніципального управління
25.01.2012 11:06
 
 
СТАЛИЙ РОЗВИТОК ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ЗАГРОЗУ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ КАТАСТРОФИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Драган Ірина Василівна, кандидат економічних наук, ст. наук. співробітник відділу стратегічного потенціалу сталого розвитку ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
25.01.2012 10:57
 
 
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Звягінцева Ольга Борисівна, кандидат економічних наук, пошукувач ступеня доктора економічних наук, доцент Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАНУ
31.01.2012 15:22
 
 
ПОЄДНАННЯ РЕСУРСІВ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ У РЕГІОНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кармазіна Наталія В’ячеславівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри обліку і аудиту Академії муніципального управління, м. Київ
17.02.2012 18:03
 
 
ЗАХОДИ УСУНЕННЯ ДИСПРОПОРЦІЙ МІЖ РИНКОМ ПРАЦІ І РИНКОМ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кобець Анатолій Степанович, кандидат технічних наук, професор, ректор Дніпропетровського державного аграрного університету
25.01.2012 11:14
 
 
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковалевська Оксана Петрівна, кандидат юридичних наук, докторант кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
25.01.2012 11:24
 
 
ЯПОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
17.02.2012 21:01
 
 
СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кузнецов Андрій Анатолійович, здобувач Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля
20.01.2012 13:39
 
 
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лисов Ігор Володимирович, кандидат економічних наук, докторант Академії муніципального управління
25.01.2012 11:36
 
 
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Литвин Юрій Олексійович, кандидат економічних наук, докторант Дніпропетровського державного аграрного університету
25.01.2012 11:42
 
Відображено [1-20] з 34 Сторінки: 1 2 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.137 сек. / Mysql: 437 (0.109 сек.)