:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 31 (27.05.2021) :: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 31 (27.05.2021)
:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 31 (27.05.2021)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 34

Термін подання матеріалів

22 жовтня 2024

До початку конференції залишилось днів 15



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
FUNCTIONING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A STAKEHOLDER ORGANIZATION
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Stetsenko Volodymyr, PhD, HEI of Ucoopspilka "Poltava University of Economics and Trade"
26.05.2021 21:17
 
 
BRAND EVALUATION METHODS
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Yalovega Natalia, PhD, HEI of Ucoopspilka “Poltava University of Economics and Trade”
25.05.2021 20:35
 
 
СТРУКТУРА ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНВЕРСІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Белз Олександра Григорівна, кандидат економічних наук, Львівський національний університет імені Івана Франка
29.05.2021 10:54
 
 
РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пелюшок Ольга Миколаївна, студентка 2 курсу ФТМ, Київський національний торговельно-економічний університет; Ільїна Олена Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
29.05.2021 11:05
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.250 сек. / Mysql: 1540 (0.2 сек.)