:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 5  (26.06.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 5  (26.06.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 5  (26.06.2018)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 10

Термін подання матеріалів

26 грудня 2018

До початку конференції залишилось днів 11



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
PROMOTION AS ONE OF THE MAIN ELEMENTS OF THE MARKETING COMPLEX ON THE EXAMPLE OF FIRM
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Pustova Yana, student of the group MgZKM-17 (l) Kiev National University of Technology and Design
24.06.2018 15:52
 
 
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Акімов Денис Олександрович, магістр, Донбаська державна машинобудівна академія
27.06.2018 19:34
 
 
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бутирська Ірина Валентинівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і туризму, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
25.06.2018 13:14
 
 
ЧИ Є МІСЦЕ ДЛЯ КРЕАТИВУ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бучинська Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
21.06.2018 12:41
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НЕФОРМАЛЬНИМИ ГРУПАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Кузів Яна Юріїівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
26.06.2018 18:35
 
 
ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Урайчик Олена Сергіївна, аспірант, Донбаська державна машинобудівна академія
27.06.2018 19:17
 
 
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Хегай Євгенія Олексіївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
21.06.2018 12:34
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2018 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.161 сек. / Mysql: 539 (0.123 сек.)