:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 5  (26.06.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 5  (26.06.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 5  (26.06.2018)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 8

Термін подання матеріалів

29 жовтня 2018

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
PROMOTION AS ONE OF THE MAIN ELEMENTS OF THE MARKETING COMPLEX ON THE EXAMPLE OF FIRM
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Pustova Yana, student of the group MgZKM-17 (l) Kiev National University of Technology and Design
24.06.2018 15:52
 
 
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Акімов Денис Олександрович, магістр, Донбаська державна машинобудівна академія
27.06.2018 19:34
 
 
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бутирська Ірина Валентинівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і туризму, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
25.06.2018 13:14
 
 
ЧИ Є МІСЦЕ ДЛЯ КРЕАТИВУ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бучинська Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
21.06.2018 12:41
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НЕФОРМАЛЬНИМИ ГРУПАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Кузів Яна Юріїівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
26.06.2018 18:35
 
 
ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Урайчик Олена Сергіївна, аспірант, Донбаська державна машинобудівна академія
27.06.2018 19:17
 
 
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Хегай Євгенія Олексіївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
21.06.2018 12:34
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2018 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.116 сек. / Mysql: 519 (0.085 сек.)