:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 30 (28.04.2021) :: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 30 (28.04.2021)
:: ECONOMY :: Конференції 2021 :: Світ економічної науки. Випуск 30 (28.04.2021)
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 3

Термін подання матеріалів

29 вересня 2021

До початку конференції залишилось днів 2



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
ЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЛОГІСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Власенко Наталя Анатоліївна, кандидат технічних наук, доцент, Херсонський національний технічний університет; Ворона Дмитро Володимирович, студент 2Мнлог, Херсонський національний технічний університет
26.04.2021 23:35
 
 
ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та маркетингу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»; Ільїна Ольга Костянтинівна, студентка 4 курсу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
26.04.2021 23:30
 
 
СУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Дробняк Ірина Василівна, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
29.04.2021 19:56
 
 
КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
27.04.2021 23:07
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.333 сек. / Mysql: 785 (0.284 сек.)