:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Економіка України: сучасний стан та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Економіка України: сучасний стан та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Економіка України: сучасний стан та перспективи розвитку
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 13



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 
 
ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Cегеда Ірина Василівна, асистент кафедри туризму та готельного господарства Харківської національної академії міського господарства
21.02.2013 16:09
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Дашевська Дарина Андріївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 12:12
 
 
УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КРИЗИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Нечесенко Тетяна Сергіївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 11:46
 
 
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Рудіш Вікторія Олександрівна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 11:58
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Смірнов Павло Костянтинович, студент спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
07.02.2013 13:21
 
 
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Карімов Геннадій Іванович, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Огурцова Ольга Юріївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 12:41
 
 
 
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корчинський Андрій Вікторович, аспірант Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
06.02.2013 13:32
 
 
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
20.02.2013 10:44
 
 
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Місіченко Ольга Олександрівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
18.02.2013 14:32
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Осінкіна Ірина В'ячеславівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
18.02.2013 14:43
 
 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сорочак Марія Олегівна, студентка НУ «Львівська політехніка»
06.02.2013 14:12
 
 
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Філатова Ольга Євгенівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
18.02.2013 14:46
 
Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.247 сек. / Mysql: 1569 (0.194 сек.)