:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Економіка України: сучасний стан та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Економіка України: сучасний стан та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Економіка України: сучасний стан та перспективи розвитку
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 
 
ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Cегеда Ірина Василівна, асистент кафедри туризму та готельного господарства Харківської національної академії міського господарства
21.02.2013 16:09
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Дашевська Дарина Андріївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 12:12
 
 
УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КРИЗИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Нечесенко Тетяна Сергіївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 11:46
 
 
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Рудіш Вікторія Олександрівна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 11:58
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Смірнов Павло Костянтинович, студент спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
07.02.2013 13:21
 
 
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Карімов Геннадій Іванович, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Огурцова Ольга Юріївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
06.02.2013 12:41
 
 
 
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корчинський Андрій Вікторович, аспірант Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
06.02.2013 13:32
 
 
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
20.02.2013 10:44
 
 
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Місіченко Ольга Олександрівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
18.02.2013 14:32
 
 
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Осінкіна Ірина В'ячеславівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
18.02.2013 14:43
 
 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сорочак Марія Олегівна, студентка НУ «Львівська політехніка»
06.02.2013 14:12
 
 
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Філатова Ольга Євгенівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
18.02.2013 14:46
 
Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.096 сек. / Mysql: 397 (0.071 сек.)