:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КРИЗИ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КРИЗИ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КРИЗИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 54



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ КРИЗИ

 
06.02.2013 11:46
Автор: Вороніна Алевтина Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету; Нечесенко Тетяна Сергіївна, студентка спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» Дніпродзержинського державного технічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Сучасний економічний стан характеризується загальноекономічним спадом, невизначеністю і мінливістю зовнішнього середовища. В таких умовах, підприємствам необхідно швидко реагувати на зміни що стосуються їх, підлаштовуючи під них свою діяльність. Все ж нерідко внаслідок негативного впливу зовнішнього середовища підприємства стикаються з кризою. Тому особливої актуальності, в умовах спаду економічного зростання, набуває процес розробки та використання ефективних методів і форм здійснення антикризового управління підприємством.
Підприємства як економічні суб’єкти перебувають у постійному розвитку, тому спираючись на концепції життєвого циклу, криза є цілком природнім явищем, що може привести до подальшого розвитку або до занепаду.
Кризу можна охарактеризувати наявністю небезпеки, яка загрожує найбільш важливим цілям та цінностям організації, дефіцитом часу на її врегулювання, та раптовістю і тиском зовнішніх, й внутрішніх факторів на осіб, які відповідальні за її подолання.
Для подолання кризи слід використовувати сукупність заходів управлінського впливу, що спрямовані на ліквідацію наслідків кризи з мінімальними втратами і створення умов для її невиникнення надалі. Інакше кажучи, звертатися до заходів антикризового управління.
Сутність антикризового управління можна виразити у наступних положеннях:
- кризу можна передбачати, очікувати і викликати;
- до кризи необхідно готуватися;
- кризу у визначеній мірі можна прискорювати, випереджати, відсувати;
- управління в умовах кризи вимагає особливих підходів, спеціальних знань і досвіду;
- кризові процеси можуть бути до визначеної межі керованими.
Для підвищення ефективності антикризового управління на кожному підприємстві потрібно розробляти антикризову програму, яка буде представляти собою систему комплексних заходів по виходу підприємства з кризи, що передбачає  пом’якшення, попередження чи подолання негативних тенденцій розвитку підприємства.
Для ефективного вирішення завдань антикризового управління на підприємстві програма антикризового управління повинна складатися з заходів, що будуть охоплювати всі напрями діяльності підприємства, а саме: фінансове управління, інвестиційна політика, маркетингова політика, управління персоналом та організаційне управління і операційний менеджмент.
Отже, своєчасна підготовка програми антикризових заходів дозволить мінімізувати негативний вплив кризових явищ на підприємство і дозволить йому бути конкурентоздатним в умовах кризи.

Список використаних джерел:
1. Василенко В. О. Антикризове управління підприємствам / В. О. Василенко - Київ: ЦУЛ, 2003. – 504с.
2. Джалал А.К. Теоретические основы антикризисного управления предприятий. / Джалал А.К., Жаринова Н.И. // Наукові праці ПФ НУБіП «КАТУ»: Економічні науки». – 2012. – Вип. 141. – с. 314.
3. Гаврилко Т. О. Антикризове управління підприємством. / Гаврилко Т. О., Лабунський Д. О// Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. Збірник наукових праць. Київ: НАУ, 2010. Вип. 26. –   270  с.
4. Н. В. Ляшенко. Причини виникнення, функції та вплив кризових явищ на управління підприємством./ Н. В. Ляшенко. // Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка". 2012.


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
21.02.2013 16:09
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
20.02.2013 10:44
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
18.02.2013 14:46
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
18.02.2013 14:43
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
18.02.2013 14:32
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
07.02.2013 13:21
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
06.02.2013 14:12
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
06.02.2013 13:32
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
06.02.2013 12:41
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
06.02.2013 12:12




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.265 сек. / Mysql: 706 (0.197 сек.)