:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE POWSTAWANIU FIRM „BORN GLOBAL”
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Choma Alicja, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, Polska; Sielicka Emilia, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, Polska; Kowlaczyk Damian, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, Polska
08.09.2020 13:45
 
 
LITERATURE REVIEW ON THE COMPARISON OF SOME RE POLICY INSTRUMENTS
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]
Автор: Oleh Ozarowski, PhD student, Kraków University of Economics, Poland
21.07.2020 15:05
 
 
РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ ТА ЇХ ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Ковтуник Інна Іванівна, кандидит географічних наук, старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи економічного факультету, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
09.09.2020 14:32
 
 
АРОМАМАРКЕТИНГ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ІНСТРУМЕНТ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовська Ганна Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, Одеська національна академія харчових технологій; Значек Рафаела Рафаелівна, кандидат технічних наук, старший викладач, Одеська національна академія харчових технологій
25.08.2020 16:29
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.817 сек. / Mysql: 705 (0.708 сек.)