:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Світ економічної науки. Випуск 25 (29.09.2020)

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE POWSTAWANIU FIRM „BORN GLOBAL”
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Choma Alicja, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, Polska; Sielicka Emilia, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, Polska; Kowlaczyk Damian, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław, Polska
08.09.2020 13:45
 
 
LITERATURE REVIEW ON THE COMPARISON OF SOME RE POLICY INSTRUMENTS
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]
Автор: Oleh Ozarowski, PhD student, Kraków University of Economics, Poland
21.07.2020 15:05
 
 
РЕКРЕАЦІЙНІ РЕСУРСИ ТА ЇХ ЕКОНОМІЧНА ОЦІНКА
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Ковтуник Інна Іванівна, кандидит географічних наук, старший викладач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи економічного факультету, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
09.09.2020 14:32
 
 
АРОМАМАРКЕТИНГ ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ІНСТРУМЕНТ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовська Ганна Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент, Одеська національна академія харчових технологій; Значек Рафаела Рафаелівна, кандидат технічних наук, старший викладач, Одеська національна академія харчових технологій
25.08.2020 16:29
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.222 сек. / Mysql: 705 (0.19 сек.)