:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 9 (27.11.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 9 (27.11.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 9 (27.11.2018)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 16

Термін подання матеріалів

26 вересня 2019

До початку конференції залишилось днів 12



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галяс Юрій Володимирович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Зачко Олег Богданович, доктор технічних наук, професор кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
28.11.2018 10:18
 
 
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гамерник Назар Михайлович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:30
 
 
SCRUM ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голубцов Максим Петрович, магістр кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія
27.11.2018 14:40
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ ВИЗНАЧЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голубцов Максим Петрович, магістр кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія
27.11.2018 14:38
 
 
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Денищич Вікторія Олександрівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
27.11.2018 21:58
 
 
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Завадська Карина Андріївна, студентка, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.11.2018 22:08
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У РЕКЛАМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковальчук Юліана Віталіївна, студент економічного факультету, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
22.11.2018 16:05
 
 
КАЧЕСТВО ТОРГОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ КАК ОСНОВНОЙ ПОКАЗАТЕЛЬ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корабельский Сергей Александрович, Харьковский национальный университет им. В. Н. Каразина
12.11.2018 12:12
 
 
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кузик Павло Степанович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Олег Анатолійович, кандидат технічних наук, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:17
 
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янчук Василь Олегович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Анатолій Олексійович, кандидат технічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:52
 
 
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Марченко Вікторія Олександрівна, студентка, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Хмельницького
10.11.2018 22:09
 
 
ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА, ЇЇ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Маслій Вікторія Олександрівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.11.2018 14:01
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сербай Іван Дмитрович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Олег Анатолійович, кандидат технічних наук, викладач кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:24
 
 
МОТИВАЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНИХ ЗАХОДІВ У БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Теліженко Олександр Михайлович, доктор економічних наук, Сумський державний університет; Сотник Микола Іванович, доктор технічних наук, Сумський державний університет
20.11.2018 18:17
 
 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Теліховський Олесь Романович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:13
 
 
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Унгур’ян Катерина Дмитрівна, студент, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
28.11.2018 10:10
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Хміль Володимир, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно-обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
28.11.2018 10:24
 
 
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яковенко Олег Андрійович, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.11.2018 20:47
 
Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 



© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.151 сек. / Mysql: 604 (0.116 сек.)