:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 9 (27.11.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 9 (27.11.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 9 (27.11.2018)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 12

Термін подання матеріалів

19 березня 2019

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галяс Юрій Володимирович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Зачко Олег Богданович, доктор технічних наук, професор кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
28.11.2018 10:18
 
 
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гамерник Назар Михайлович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:30
 
 
SCRUM ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голубцов Максим Петрович, магістр кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія
27.11.2018 14:40
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ ВИЗНАЧЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голубцов Максим Петрович, магістр кафедри менеджменту, Донбаська державна машинобудівна академія
27.11.2018 14:38
 
 
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Денищич Вікторія Олександрівна, студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
27.11.2018 21:58
 
 
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Завадська Карина Андріївна, студентка, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.11.2018 22:08
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У РЕКЛАМІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковальчук Юліана Віталіївна, студент економічного факультету, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
22.11.2018 16:05
 
 
КАЧЕСТВО ТОРГОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ КАК ОСНОВНОЙ ПОКАЗАТЕЛЬ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ТОРГОВОГО ПРЕДПРИЯТИЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корабельский Сергей Александрович, Харьковский национальный университет им. В. Н. Каразина
12.11.2018 12:12
 
 
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кузик Павло Степанович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Олег Анатолійович, кандидат технічних наук, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:17
 
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лук’янчук Василь Олегович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Анатолій Олексійович, кандидат технічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:52
 
 
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Марченко Вікторія Олександрівна, студентка, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Хмельницького
10.11.2018 22:09
 
 
ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА, ЇЇ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Маслій Вікторія Олександрівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.11.2018 14:01
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сербай Іван Дмитрович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Олег Анатолійович, кандидат технічних наук, викладач кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:24
 
 
МОТИВАЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНИХ ЗАХОДІВ У БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Теліженко Олександр Михайлович, доктор економічних наук, Сумський державний університет; Сотник Микола Іванович, доктор технічних наук, Сумський державний університет
20.11.2018 18:17
 
 
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Теліховський Олесь Романович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
27.11.2018 21:13
 
 
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Унгур’ян Катерина Дмитрівна, студент, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
28.11.2018 10:10
 
 
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Хміль Володимир, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри інформаційно-обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
28.11.2018 10:24
 
 
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яковенко Олег Андрійович, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.11.2018 20:47
 
Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 



© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.404 сек. / Mysql: 561 (0.239 сек.)