:: ECONOMY :: ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА, ЇЇ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ :: ECONOMY :: ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА, ЇЇ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
:: ECONOMY :: ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА, ЇЇ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 13

Термін подання матеріалів

17 квітня 2019

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА, ЇЇ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

 
27.11.2018 14:01
Автор: Маслій Вікторія Олександрівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Роль і значення реклами не обмежується у сучасному суспільстві ні комерційною діяльністю, ні ринковими відносинами. Реклама забезпечує налагодження зв’язків між суб’єктами господарювання, між виробниками та споживачами. До того ж реклама сприяє зростанню ділової активності, що призводить до зростання інвестування та кількості робочих місць. Зараз існує дуже багато видів реклами, кожен з яких має свої особливості. У сучасному світі не мале значення відіграє реклама в Інтернеті, без якого складно уявити наше життя. Одним з видів такої реклами є таргетингова реклама.

Таргетингова реклама – це один із засобів маркетингу, який дозволяє з усіх користувачів Інтернету відокремити цільову аудиторію за певними критеріями і прорекламувати свій продукт для досягнення найкращого ефекту від реклами. Таргетинг дає можливість раціонально використовувати бюджет на рекламу та отримувати максимальну вигоду від рекламної компанії. Його використовують в контекстній рекламі, банерах, соціальних мережах. Ця реклама виникла майже одночасно із соціальними мережами, оскільки саме там вперше почали використовувати таргетинг. 

Як і будь-який вид реклами таргетинг має свої певні переваги та недоліки. До переваг можна віднести те, що таргетингову рекламу можна налаштувати на певний форум, соціальну мережу, абу іншу групу користувачів, вказавши необхідні критерії. До того ж система, за якою працює таргетинг самостійно обирає цільову аудиторію та рекламу залежно від побажань та потреб користувачів Інтернету, що також дозволяє швидше знайти клієнтів. Таргетинг дозволяє самостійно вирішити скільки рекламодавець готовий заплатити за рекламні послуги.

Однак, не треба забувати що ідеально працюючої системи не існує і таргетинг теж має свої недоліки. Система за якою працює таргетинг обирає цільову аудиторію, опираючись на дні, що були вказані користувачами мереж Інтернету під час реєстрації, проте ці дані не завжди відповідають реальності, а отже і таргетинг буде працювати не в тому напрямку. Таргетингова реклама піддається критиці ще через те що це втручання в особисту інформацію користувача, а отже і порушення конфіденційності. До того ж багато користувачів жаліються на цю рекламу, оскільки вона ніби слідкує за ними, чим завдає певних незручносте, тому багато хто просто її блокує за допомогою спеціальних програм.

Без сумніву, таргетингова реклама направлена на певну категорію користувачів, що дозволяє їй чітко визначати цільову аудиторію. Однак не можна забувати й про інші види реклами, які можуть працювати як разом з таргетингом, так і як окрема реклама. Таргетинг це реклама яка працює тут і зараз, тому вона дуже ефективна, але потребує постійних змін та удосконалень.

Список використаних джерел

1) Таргетированная реклама — что это такое? Виды таргетинговой рекламы [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gdeikakzarabotat.ru/stati/targetirovannaya-reklama-eto-vidy-targetingovoj-reklamy.html#4.

2) Таргетированная реклама [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://apollo-8.ru/targetirovannaya-reklama.

3) Что такое таргетинг? [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://gravitec.net/blog/chto-takoe-targeting-kak-rabotaet/.

4) Роль и значение рекламы в современном мире [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://studbooks.net/843213/marketing/rol_znachenie_reklamy_sovremennom_mire.

_____________________________

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, доцент кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13




© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.154 сек. / Mysql: 572 (0.116 сек.)