:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 10

Термін подання матеріалів

23 червня 2022

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ

 
27.11.2018 21:52
Автор: Лук’янчук Василь Олегович, студент факультету комп’ютерних інформаційних технологій, Тернопільський національний економічний університет; Саченко Анатолій Олексійович, кандидат технічних наук, доцент кафедри інформаційно обчислювальних систем та управління, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Технології 3D-друку розширили свої горизонти на різні аспекти використання. Сьогодні можна сміло ствердити, шо дана технологія друку активно вивчається та застосовується в медицині, освіті, промисловому руслі, тощо.

Принтери різних розмірів можна знайти всюди, в навчальних закладах, лікарнях, ринках, ІТ-компаніях, тощо.

Значення та важливість підкреслюється активними користувачами, що дає змогу 3D активно розвиватись та поширюватись на ринку в різних цілях, як корисних, так і для розваг.

На даний момент можна на пальцях підрахувати кількість розроблених продуктів, на основі 3d-технологій, які вийшли на ринок та вже закріпились.

Багато експертів пророкують створення фабрик нового формату, які не будуть спеціалізуватися на декількох видах однотипної продукції, а які зможуть виробляти буквально все що завгодно завдяки універсальності технології 3D-друку та можливостям масштабувати принтер навіть до розмірів цілого будинку.

Успішність тієї, чи іншої бізнес-моделі завжди відповідає рівню її потрібності. Якщо даний товар, чи послуга сильно цікава користувачам, високо розкручена в мережі та на ринку збуту, це вже гарантує подальший успіх.

Твердження, що бізнес, заснований на 3D друку, є прибутковим, ґрунтується на думках цілого ряду фахівців, які працюють в цій галузі.

Постановка проблеми полягає у визначенні ефективності функціонування 3D технології у різних сферах обслуговування громадян, а також у з’ясуванні ролі технології у свідомості людини.

Актуальність теми зумовлена активним розвитком та масовим використанням 3D-технологій в світі.  Для людства все більше і більше спрощується життя, зокрема багато спрощує та полегшує нам Інтернет, який на даний час сильно виріс в прогресі та став досить розвинутим і зручним середовищем для комунікації з людьми.  

Об’єктом дослідження є проект з управління розробки інтернет-магазину 3D-технологій, а саме використання цих технологій в світі для задоволення інформаційних потреб користувача. 

Особливості використання даних технологій як сучасного засобу на вплив ІТ розвитку та використання між користувачами.

У 2015 році спостерігалося зростання ринку 3D-друку, а також матеріалів і супутніх послуг на 56% в порівнянні з минулим роком. Тоді обсяг ринку становив 5,2 млрд. Дол. Сьогодні аналітики IDC прогнозують, що обсяг ринку до 2017 року в грошовому еквіваленті зростання складе приблизно 59%, а в кількісному - 30%. У 2018 році, за прогнозами Canalys Research, обсяг ринку складе 16,2 млрд. Темпи розвитку 3D-технологій зображено на рисунку 1.1. 




Висновок

В даний час Інтернет став одним з основних інструментів ведення бізнесу. Це пояснюється як популярністю Інтернету, так і його перевагами для ведення комерційної діяльності. Присутність торгової компанії в Інтернеті необхідно для успішної конкурентної боротьби в сучасних умовах.

Управління проектом розробки інтернет-магазину 3D-технологій передбачає залучення до команди проекту спеціалістів різних спеціальностей. Важливим етапом розробки  є планування проекту, відповідно до якого проходитиме реалізація проекту. Відхилення проекту можливі, їх також варто передбачити. Після кожного етапу внесення змін варто фіксувати у систему контролю версій, документувати вплив на проект змін. Для проекту важливо встановити резерв ресурсів та визначити можливі ризики, оцінити їх вплив на проект та можливість попередження та подолання.

В результаті проекту має бути розроблена методологія щодо управління розробки проекту інтернет-магазину 3D-технологій. За допомогою проектного підходу можна наочно розглянути та реалізувати проект, розбивши попередньо його на відповідні фази та етапи.

Список використаних джерел

1. Маклаков С.В. Моделирование бизнес-процессов с AllFusion Process Modeler. - М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 2007. - 224с.

2. Бруннер М. Принципы электронного бизнеса / М. Бруннер – М.: Мир электронной коммерции, 2000. – 453 с.

3. MS Project [Електронний ресурс]: Основи проектування проектів - режим доступу:     http://www.webmasterwiki.ru/msproject

4. А.В. Селезнев, А.В. Терехов, Інформатика  [Електронний ресурс]: Створення та редагування БД за допомогою сучасних СУБД- режим доступу: http://www.ict.edu.ru/ft/006130/Terehov_c.pdf

5. Лаврищева Е.М. Сборочное программирование / Е.М. Лаврищева, В.Н. Грищенко – Киев – 2009 – 377с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13
НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
27.11.2018 20:47




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.284 сек. / Mysql: 841 (0.25 сек.)