:: ECONOMY :: НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НЕЙРОМАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ

 
27.11.2018 20:47
Автор: Яковенко Олег Андрійович, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Як економічне поняття маркетинг почав розвиватися ще на рубіжі 19 - 20 століть. З того часу у сфері маркетингу було зроблено дуже багато досліджень та відкриттів. За останні 100 років звилися нові поняття такі як таргетинг, ремаркетинг, демаркетинг  та інщі. За останні десятиріччя особливого розвитку здобув такий вид маркетингу як нейромаркетинг. Нейромаркетинг — це інструмент впливу на споживача, ком плеканий підхід, направлений на дослідження реакції споживачів за допомогою методів впливу на емоції та поведінкову реакцію.

Сьогодні споживача змушує зробити вибір або прийняти рішення щодо покупки товару або послуги не корисність даного товару чи послуги,не раціональні доводи, а його власні переконання. Цей аспект поведінки людини може бути досліджен і використан маркетологами у своїй діяльності. Саме за допомогою нейромаркетингу спеціалісти можуть виявляти когнітивний та емоційний відгук на комерційне повідомлення або інформацію.

За допомогою нейромаркетингу компанії оцінюють ефективність реклами. Дослідники пропонують компаніям технологію яка допоможе знайти образ, який легше всього сприймається і який легше донести до людей. Зараз нейромаркетинг стає майже обов’язковою умовою для проведення успішної рекламної компанії, оскільки він допомогає з точністю визначити який колір, образ,запах, смак, яке слово, яка музика приваблюють цільову аудиторію та найбільше впливають на споживачів.

Метою нейромаркетинга є зрозуміти істинну реакцію споживача на певні маркетингові подразники та на основі отриманих даних розробити максимально ефективну рекламну комунікацію. На відміну від фокус-груп, опитувань та анкетувань, в яких люди відчувають соціальний тиск та далеко не завжди відповідають чесно, методи дослідження в нейромаркетингу заглядають прямо у мозок, у підсвідомість людини.

Нейромаркетинг також має свої переваги та недоліки. До переваг можно віднести те, що глибоко вивчається людська підсвідомість, що дозволяє зробити споживачів більш лояльними до бренду а отже і збільшити кількість продаж. З іншого боку, нейромаркетинг вважають не етичним, оскільки під час дослідження порушують особисте  життя та конфіденційність людини, до того ж дослідження проводяться на малій групі людей, тому результати не можуть бути дуже точними.

Отже, нейромаркетинг на відміну від класичного маркетингу може дослідити свою цільову аудиторію та краще зрозуміти потреби споживача, він може точно виявити який з брендів, продуктів або рекламних роликів просто подобаються споживачеві,а який є найефективнішим у рекламі. Проте його існування та розвиток неможливе без участі класичних видів маркетингу.

Список використаних джерел:

1) Нейромаркетинг: как это работает на самом деле [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://www.sostav.ru/publication/nejromarketing-kak-eto-rabotaet-na-samom-dele-23553.html.

2) Нейромаркетинг – что это такое, как влиять на подсознание потребителя? Источник: http://kak-bog.ru/neyromarketing-chto-eto-takoe-kak-vliyat-na-podsoznanie-potrebitelya [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://kak-bog.ru/neyromarketing-chto-eto-takoe-kak-vliyat-na-podsoznanie-potrebitelya.

3) Нейромаркетинг: как исследования мозга помогают брендам продавать [Електронний ресурс]. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://m.habr.com/company/surfingbird/blog/311340/.

4) Все что вы не знали о нейромаркетинге [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://kirulanov.com/vse-chto-vy-ne-znali-o-nejromarketinge-metody/.

_______________________

Науковий керівник: Лісений Євген Володимирович, доцент кафедри маркетингу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ВИСОКОТЕХНОЛОГІЧНОЇ ВЕРТИКАЛЬНОЇ ФЕРМИ
28.11.2018 10:24
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ WEB-СИСТЕМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ СТУДЕНТІВ
28.11.2018 10:18
МЕТОДИ НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
28.11.2018 10:10
МЕХАНІЗМ ВИРІШЕННЯ ТРУДОВИХ СПОРІВ І КОНФЛІКТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ
27.11.2018 22:08
РЕКЛАМА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2018 21:58
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ 3D-ТЕХНОЛОГІЙ
27.11.2018 21:52
МЕТОДИКА КІЛЬКІСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ IT-ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ОБМЕЖЕНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
27.11.2018 21:30
УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ СТВОРЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ
27.11.2018 21:24
ГНУЧКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ РОЗРОБКИ ВЕБ-САЙТІВ
27.11.2018 21:17
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДЕКСУ ЩАСТЯ В УПРАВЛІННІ МІСЬКИМИ ПРОЕКТАМИ
27.11.2018 21:13




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.195 сек. / Mysql: 1396 (0.152 сек.)