:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
СТИМУЛИ У СИСТЕМІ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бодарецька Ольга Миколаївна, Національний університет «Львівська політехніка»
06.02.2015 17:06
 
 
ЗАВДАННЯ CRM-СИСТЕМ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОГО ТА СПОЖИВЧОГО РИНКІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гевко Володимир Леонідович, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
02.03.2015 12:38
 
 
ФАКТОРИ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ВИНОРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дрінь Олег Ярославович, здобувач кафедри стратегії підприємств, ДВНЗ «Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
06.02.2015 17:34
 
 
 
ПОКАЗНИКИ ОЦІНКИ КРЕАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ситник Наталія Іванівна, кандидат біологічних наук, НТУУ «Київський політехнічний інститут»
27.01.2015 16:58
 
 
ВИВЧЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ ТА АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА У ПЛАНУВАННІ ПРОЕКТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сорочак Олег Зіновійович, кандидат технічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»; Сорочак Марія Олегівна, студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
15.02.2015 20:33
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.127 сек. / Mysql: 397 (0.097 сек.)