:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасні напрямки теоретичних та практичних досліджень в економічній науці
 
   
       

Напрямки та тенденції розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

20 грудня 2017

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
СТИМУЛИ У СИСТЕМІ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бодарецька Ольга Миколаївна, Національний університет «Львівська політехніка»
06.02.2015 17:06
 
 
ЗАВДАННЯ CRM-СИСТЕМ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОГО ТА СПОЖИВЧОГО РИНКІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гевко Володимир Леонідович, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
02.03.2015 12:38
 
 
ФАКТОРИ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ВИНОРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дрінь Олег Ярославович, здобувач кафедри стратегії підприємств, ДВНЗ «Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
06.02.2015 17:34
 
 
 
ПОКАЗНИКИ ОЦІНКИ КРЕАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ситник Наталія Іванівна, кандидат біологічних наук, НТУУ «Київський політехнічний інститут»
27.01.2015 16:58
 
 
ВИВЧЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ ТА АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА У ПЛАНУВАННІ ПРОЕКТІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сорочак Олег Зіновійович, кандидат технічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»; Сорочак Марія Олегівна, студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
15.02.2015 20:33
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.150 сек. / Mysql: 437 (0.107 сек.)