:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Актуальні питання економічної науки :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Актуальні питання економічної науки
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Актуальні питання економічної науки
 
   
     

Актуальні питання реформування економіки країни

Термін подання матеріалів

28 вересня 2017

До початку конференції залишилось днів 39



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брилькова Анна Михайлівна, магістрант Академії митної служби України, м. Дніпропетровськ
08.04.2013 16:08
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гришко Марія Григорівна, аспірант Київського національного торговельно-економічного університету
12.04.2013 16:33
 
 
ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Демків Ярина Василівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
13.04.2013 12:42
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жукова Дар’я Анатоліївна, аспірант Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»
18.04.2013 23:27
 
 
 
СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лакуста Діана Миколаївна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
17.04.2013 16:56
 
 
ОЦЕНКА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (НА ПРИМЕРЕ ОАО «ПИНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ»)
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мацукевич А. В., студентка Полесского государственного университета, г. Пинск, Беларусь
16.04.2013 12:45
 
 
АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СПОРТУ, БІЗНЕСУ ТА ДЕРЖАВИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сазонець Віталій Ігорович, аспірант Дніпропетровського державного інституту фізичної культури і спорту
17.04.2013 13:55
 
 
РОЛЬ ФАНДРАЙЗИНГА У СТВОРЕННІ ТА ПРОСУВАННІ БРЕНДУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шаповаленко К.С., аспірант Інституту економіки і міжнародних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна; Росул Г.М., студентка Інституту економіки і міжнародних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
16.04.2013 09:40
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.099 сек. / Mysql: 407 (0.075 сек.)