:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Актуальні питання економічної науки :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Актуальні питання економічної науки
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Актуальні питання економічної науки
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брилькова Анна Михайлівна, магістрант Академії митної служби України, м. Дніпропетровськ
08.04.2013 16:08
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гришко Марія Григорівна, аспірант Київського національного торговельно-економічного університету
12.04.2013 16:33
 
 
ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Демків Ярина Василівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
13.04.2013 12:42
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жукова Дар’я Анатоліївна, аспірант Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»
18.04.2013 23:27
 
 
 
СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лакуста Діана Миколаївна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
17.04.2013 16:56
 
 
ОЦЕНКА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (НА ПРИМЕРЕ ОАО «ПИНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ»)
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мацукевич А. В., студентка Полесского государственного университета, г. Пинск, Беларусь
16.04.2013 12:45
 
 
АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СПОРТУ, БІЗНЕСУ ТА ДЕРЖАВИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сазонець Віталій Ігорович, аспірант Дніпропетровського державного інституту фізичної культури і спорту
17.04.2013 13:55
 
 
РОЛЬ ФАНДРАЙЗИНГА У СТВОРЕННІ ТА ПРОСУВАННІ БРЕНДУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шаповаленко К.С., аспірант Інституту економіки і міжнародних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна; Росул Г.М., студентка Інституту економіки і міжнародних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
16.04.2013 09:40
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.099 сек. / Mysql: 417 (0.074 сек.)