:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Світ економічної науки. Випуск 26 (29.10.2020)

Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 
 
THE ADVANTAGES OF PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP FOR ITS PARTICIPANTS
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]
Автор: Marta Dmytryshyn, PhD, Ivano-Frankivsk educational and scientific institute of management West Ukrainian National University
29.10.2020 09:21
 
 
MANAGING EMPLOYEE BEHAVIOUR IN THE ENTERPRISE
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Shevchenko Victoriia Ivanivna, PhD in Philology, N Karazin Kharkiv National University; Pukalova Kateryna Oleksandrivna, student, N Karazin Kharkiv National University
28.10.2020 13:31
 
 
СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Автор: Березанський Олексій Юрійович, магістрант ІІ курсу, Київський національний університет технологій та дизайну; Черниш Ольга Василівна, кандидат економічних наук, доцент, Київський національний університет технологій та дизайну
29.10.2020 17:33
 
 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ЗОН ГОСПОДАРЮВАННЯ НА ПРИКЛАДІ ВОДИ ТМ «КРИВООЗЕРСЬКА»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голубьонкова Олена Олексіївна, кандидат економічних наук, доцент, Одеська національна академія харчових технологій; Свєтікова Оксана Ігорівна, магістрант, Одеська національна академія харчових технологій
27.10.2020 09:10
 
 
ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ТА ПЕРАТИВНИХ ПЛАНІВ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]
Автор: Графська Орислава Іванівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського; Бордун Олеся Володимирівна, аспірант Львівського університету бізнесу та права; Євдощенко Олена Вадимівна, фізична особа підприємець, магістрант Львівського університету бізнесу та права
30.10.2020 16:06
 
 
 
АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ В СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Євтушенко Ганна Іванівна, кандидат економічних наук, Університет державної фіскальної служби України; Заєць Вікторія Сергіївна, здобувачка Ⅱ (бакалаврського) рівня вищої освіти, Університет державної фіскальної служби України
26.10.2020 10:55
 
 
СПЕЦИФІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФОРМУЛЮВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Каламан Ольга Борисівна, кандидат економічних наук, Одеська національна академія харчових технологій
29.10.2020 17:37
 
 
ДОЦІЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН ПРОМИСЛОВИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кочедикова Альона Євгенівна, кандидат економічних наук, Бориспільський інститут муніципального менеджменту при МАУП; Кручинін Віктор Валентинович, магістр, Міжрегіональна академія управління персоналом
28.10.2020 10:21
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ВИДІВ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лісений Євген Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна; Коверга Анастасія Сергіївна, студентка спеціальності «Маркетинг» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
28.10.2020 10:27
 
 
ОЦІНКА ВАРТОСТІ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Автор: Шумигора Катерина Василівна, магістрант кафедри державних, місцевих та корпоративних фінансів, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро
29.10.2020 21:46
 
Відображено [1-10] з 10 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.253 сек. / Mysql: 1366 (0.193 сек.)