:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Напрямки та тенденції розвитку економіки України (20.12.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Напрямки та тенденції розвитку економіки України (20.12.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Напрямки та тенденції розвитку економіки України (20.12.2017)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 5

Термін подання матеріалів

26 червня 2018

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
CУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ ВНЗ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бєлашова Марія Дмитрівна, студентка, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
20.12.2017 16:31
 
 
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кадирова Маргарита Радiковна, магістр, Донбаський державний технічний університет
15.12.2017 19:51
 
 
ВИКОРИСТАННЯ NLP-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРЯМИХ ПРОДАЖІВ НА ТУРПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Костючко Василь Миколайович, асистент кафедри туризму Національного університету «Львівська політехніка»
10.12.2017 17:16
 
 
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лець Ганна Сергіївна, студентка, Донбаський державний технічний університет; Параскеева Алена Магомедовна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Донбаський державний технічний університет
12.12.2017 17:33
 
 
 
ПРОЦЕС РОЗРОБКИ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ ДЛЯ ПП «КРЕАТИВ» ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНЕ МАРКУВАННЯ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мамалига Світлана Василівна, старший викладач, Вінницький національний аграрний університет; Попадинець Наталія Петрівна, студентка, Вінницький національний аграрний університет
15.12.2017 19:39
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІМІДЖУ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Нодель Марина Геннадіївна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»
21.12.2017 15:40
 
 
КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Таранич Андрій Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Донецький національний університет імені Василя Стуса; Питайло Світлана Віталіївна, студентка, Донецький національний університет імені Василя Стуса
22.12.2017 16:24
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2018 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.160 сек. / Mysql: 489 (0.116 сек.)