:: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ :: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
:: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ

 
22.12.2017 16:24
Автор: Таранич Андрій Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Донецький національний університет імені Василя Стуса; Питайло Світлана Віталіївна, студентка, Донецький національний університет імені Василя Стуса
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У сучасному світі ринки перенасичені товарами, а інформаційний простір переповнений «рекламно-спамовим шумом», тому покупки споживачами часто здійснюються «за відчуттям». І тільки постфактум людина може «раціонально» пояснити, чому вона прийняла рішення купити той чи інший товар [1, с.110]. 

Протягом останніх десятиліть в філософії та техніці набуває популярності концепція «Less is more» (далі LIM), яка в сфері роздрібної торгівлі набуває трактування, що з найменшою чисельністю продуктів можливо досягти вищих фінансових результатів та більшого товарообігу. 

Обігнати конкурентів лише тільки за рахунок контрасту асортименту стало складніше. Стратегія успішної роздрібної фірми у теперішній час полягає в тому, щоб пропозиція була цікавою і буквально відповідала потребам клієнта.  Отже, концепція «LIM» вважається формулою успіху в роздрібній прогресивній торгівлі. 

Перші тези щодо концепції були підтверджені в 1999 р. в великомасштабному емпіричному дослідженні. Було проведено близько 300 різних опитувань покупців. Як об'єкти дослідження були обрані магазин чоловічого одягу, мережа магазинів жіночого одягу та мережа дискаунтерів. Респондентам було поставлено питання: «При якій презентації товару ви найімовірніше зробите покупку?» І пропонувалося вибрати між звичайною презентацією товару і презентацією, оформленою за принципом «LIM». Співвідношення тих, хто вибрав перший варіант, і тих, хто вибрав другий, становило 20 і 80% [1, с.78]. 

Для успішного впровадження концепції, слід покладатися на такі принципи: 1. Аналіз цільової аудиторії: необхідно детально досліджувати покупців і споживачів, з даного результату стане значно легше зрозуміти, що безпосередньо необхідно споживачеві. 

2.Роздрібний тип: кожен окремий тип містить власні характеристики концепції, необхідно зробити вибір належних продуктів. 

3.Стратегія асортименту: необхідно детально досліджувати безпосереднє призначення продукту з метою розумного розміщення продукту. 

Концепція спирається на такі чинники: 

1. Чим менше моделей (тобто схожих за формою і кольором артикулів) застосовується в демонстрації, то вище її якість та сильніше комунікативний ефект, а значить - менші витрати на персонал. 

2.Чим краще і якісніше демонстрація продукту, тим більше бажання його придбати і тим вище реалізація. А чим вище реалізація, тим більше показник складського обороту та нижче транспортні витрати. 

Взагалі виділяють 3 складові покупки: 3 види вибору. Протягом 6 секунд людина здійснює раціональний вибір, 3-4 секунди необхідні для емоційного, і на спонтанний вибір у мозку йде 0,9 секунди. Ці факти визначають триєдине завдання бренду: бути побаченим, зацікавити, бути бажаним[4].

Оптимальна кількість артикулів (моделей, що розрізняються як за кольором, так і за розміром) на квадратний метр, згідно з дослідженнями, для дискаунтера знаходиться в діапазоні від 1,5 до 8, при цьому щільність більше 8 артиклів на квадратний метр неприпустима, від 4,5 до 8 артиклів - ризикована, а оптимальною визнається щільність 1,5-2,5; при ній відбувається найкраща презентація товару і максимізація продажів. 

Внаслідок такого підходу «LIM», можливо досить вільно встановити найбільш необхідні показники. За допомогою цих критеріїв формулюється політика використання і застосування «LIM», і визначаються раціональні показники. 

Концепція «LIM» виходить з того, що досягти успіху в конкурентній боротьбі виключно за рахунок різноманітності асортименту в принципі неможливо, оскільки товари, пропоновані різними продавцями, дуже схожі і за якістю, і за ціною. І основним інструментом в боротьбі за покупця і продажу стає презентація товару. А її основа - якісна і ефективна викладка, без надлишку товару на полицях, підготовлена з урахуванням особливостей психології цільового покупця і його сприйняття конкретної точки продажу. В якійсь мірі можна сказати, що пропонується перейти від мас-маркету мерчандайзингу до мерчандайзингу цільового і сфокусованого посегментно [3]. 

Таким чином, практика показує, що використання концепції «LIM» призведе до наступних результатів: 

1. Збільшення загального товарного обороту.

2. Дотримання необхідної кількості певних модифікацій.

3. Збільшення товарного обороту по зонам торгового залу в пропорціях застосування концепції. 

Внаслідок такої стратегії і тактичного руху за принципом LIM, у всіх філіях товарообіг збільшується як мінімум на 17%. 

Таким чином, можна з повною впевненістю зазначити, що дана концепція актуальна для компаній роздрібної торгівлі, тому потрібно лише детально досліджувати потреби клієнтів і сформувати відповідний асортимент. 

Список використаних джерел:

1. Трайндл А. Т65 Нейромаркетинг: Візуалізація емоцій [Текст] / Арндт Трайндл; Пер. з нім. - М .: Альпіна Бізнес Букс, 2007. - 114 с. Видання російською мовою, переклад, ТОВ «Альпіна Бізнес Букс», - 2007 - c.110.

2. «Less is more» - формула успіху в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://kocce.net/less-more-formula-uspeha-v-roznichnoy-torgovle.

3. Концепція Less is more: чи може бути корисний вузький асортимент? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.pharmvestnik.ru/publs/ staryj-arxiv-gazety/24779.html#.WjP0yKaWTIU.

4. Таранич А.В., Балдэ К.Б. Нейромаркетинг – наука на стыке дисциплин [Электронный ресурс]. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/ 13_EISN_2012 /Economics/6_109803.doc.htm.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІМІДЖУ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
21.12.2017 15:40
CУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ ВНЗ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
20.12.2017 16:31
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
15.12.2017 19:51
ПРОЦЕС РОЗРОБКИ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ ДЛЯ ПП «КРЕАТИВ» ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНЕ МАРКУВАННЯ»
15.12.2017 19:39
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
12.12.2017 17:33
ВИКОРИСТАННЯ NLP-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРЯМИХ ПРОДАЖІВ НА ТУРПІДПРИЄМСТВІ
10.12.2017 17:16




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.201 сек. / Mysql: 1367 (0.155 сек.)