:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Актуальні проблеми використання економічного потенціалу країни :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Актуальні проблеми використання економічного потенціалу країни
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Актуальні проблеми використання економічного потенціалу країни
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 11

Термін подання матеріалів

22 липня 2022

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
СТАН ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА КОРДОНОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Антонів Олександра Миронівна, аспірант Львівської комерційної академії
25.09.2012 11:14
 
 
КОРПОРАТИВНО-СОЦИАЛЬНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ОТЕЧЕСТВЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ботушан Мария Ивановна, кандидат экономических наук, Одесский национальный экономический университет
09.10.2012 18:58
 
 
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ БІЗНЕС- ПЛАНУВАННЯ ЯК ЗАПОРУКИ ВЕДЕННЯ УСПІШНОЇ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ РИНКОВО-ОРІЄНТОВАНОЇ ЕКОНОМІКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гресь Ольга Олександрівна, магістр Національного університету харчових технологій
12.10.2012 13:19
 
 
ВИКОРИСТАННЯ SWOТ-АНАЛІЗУ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ЛІДЕРА ПИВО-БЕЗАЛКОГОЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шереметинський Михайло Анатолійович, асистент кафедри менеджменту Національного університету харчових технологій
12.10.2012 12:52
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.186 сек. / Mysql: 840 (0.157 сек.)