:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 7

Термін подання матеріалів

27 вересня 2018

До початку конференції залишилось днів 38



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;

Відображено [1-1] з 1 Сторінки: 1 
 
ВИДИ АНАЛІЗУ ТА СПОСОБИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]
Автор: Мошенська А.В., аспірант кафедри вищої математики ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана"
02.10.2014 20:55
 
Відображено [1-1] з 1 Сторінки: 1 



© 2010-2018 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.166 сек. / Mysql: 509 (0.131 сек.)