:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Сильна економіка України: пріоритетні напрямки розвитку
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;

Відображено [1-1] з 1 Сторінки: 1 
 
ВИДИ АНАЛІЗУ ТА СПОСОБИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]
Автор: Мошенська А.В., аспірант кафедри вищої математики ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана"
02.10.2014 20:55
 
Відображено [1-1] з 1 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.111 сек. / Mysql: 397 (0.085 сек.)