:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Проблеми розвитку економіки на національному та міжнародному рівні :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Проблеми розвитку економіки на національному та міжнародному рівні
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Проблеми розвитку економіки на національному та міжнародному рівні
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 7



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 
 
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ З ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Афанасьєв Є.В., доктор економічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет» Криворізький економічний інститут; Скубіліна А.В., магістр, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет» Криворізький економічний інститут
03.06.2015 12:35
 
 
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вітюк Оксана Вікторівна, студентка, Національний авіаційний університет
26.05.2015 10:25
 
 
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ІНЖИНІРИНГОВИХ КОМПАНІЯХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жежуха Володимир Йосипович, кандидат економічних наук, Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України; Крилишин Леся Орестівна, студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
03.06.2015 20:38
 
 
УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Недільська Оксана Ігорівна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
03.06.2015 13:39
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Чепіль Людмила Юріївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
03.06.2015 13:51
 
 
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Морозюк С.В., студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
03.06.2015 14:06
 
 
 
МІСЦЕ БРЕНДИНГУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Ярмолюк Ярослава Сергіївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
02.06.2015 23:59
 
 
НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Малик Ірина Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, НТУУ“КПІ”; Скляр Анна Юріївна, студентка, НТУУ“КПІ”
31.05.2015 21:41
 
 
УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Гаркавець Анастасія, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
29.05.2015 13:25
 
 
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Дробот Денис, студент Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
29.05.2015 13:19
 
 
ЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ольга Василівна, студентка Національного авіаційного університету
29.05.2015 12:05
 
 
МАЛИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чоба Ірина Анатоліївна, студентка, Національний університет «Львівська Політехніка»
03.06.2015 00:53
 
Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.120 сек. / Mysql: 417 (0.091 сек.)