:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Проблеми розвитку економіки на національному та міжнародному рівні :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Проблеми розвитку економіки на національному та міжнародному рівні
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Проблеми розвитку економіки на національному та міжнародному рівні
 
   
     

Актуальні питання реформування економіки країни

Термін подання матеріалів

28 вересня 2017

До початку конференції залишилось днів 39



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 
 
ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ З ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Афанасьєв Є.В., доктор економічних наук, професор, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет» Криворізький економічний інститут; Скубіліна А.В., магістр, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет» Криворізький економічний інститут
03.06.2015 12:35
 
 
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вітюк Оксана Вікторівна, студентка, Національний авіаційний університет
26.05.2015 10:25
 
 
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ІНЖИНІРИНГОВИХ КОМПАНІЯХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жежуха Володимир Йосипович, кандидат економічних наук, Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України; Крилишин Леся Орестівна, студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
03.06.2015 20:38
 
 
УПАКОВКА ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Недільська Оксана Ігорівна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
03.06.2015 13:39
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Чепіль Людмила Юріївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
03.06.2015 13:51
 
 
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Морозюк С.В., студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
03.06.2015 14:06
 
 
 
МІСЦЕ БРЕНДИНГУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лошенюк Ірина Романівна, кандидат технічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Ярмолюк Ярослава Сергіївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
02.06.2015 23:59
 
 
НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Малик Ірина Петрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, НТУУ“КПІ”; Скляр Анна Юріївна, студентка, НТУУ“КПІ”
31.05.2015 21:41
 
 
УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Гаркавець Анастасія, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
29.05.2015 13:25
 
 
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Дробот Денис, студент Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
29.05.2015 13:19
 
 
ЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМАНДНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ольга Василівна, студентка Національного авіаційного університету
29.05.2015 12:05
 
 
МАЛИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ В ПЕРІОД СТАГНАЦІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чоба Ірина Анатоліївна, студентка, Національний університет «Львівська Політехніка»
03.06.2015 00:53
 
Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.126 сек. / Mysql: 407 (0.098 сек.)