|
|
|
Світ економічної науки. Випуск 30 (28.04.2021)
Відображено [1-11] з 11 |
Сторінки:
1
|
|
|
ОСНОВНІ СПОСОБИ ЕКОНОМІЇ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Кітченко Олена Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та маркетингу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»;
Ільїна Ольга Костянтинівна, студентка 4 курсу, Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
|
26.04.2021 23:30 |
|
|
ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИ МІГРАЦІЇ РОБОЧОЇ СИЛИ В УКРАЇНІ
|
[Секція 9. Економічна наука та освіта;] |
Автор: Кузнецова Наталія Богданівна, кандидат економічних наук, доцент, Черкаський Державний бізнес-коледж;
Калєніченко Аріна Дмитрівна, студентка, Черкаський Державний бізнес-коледж
|
28.04.2021 19:19 |
|
|
ЕФЕКТИВНЕ ВКОРИСТАННЯ ОБОРОННИХ РЕСУРСІВ – СТРАТЕГІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Левчук Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент, провідний науковий співробітник науково-дослідного відділу воєнно-економічних проблем Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського;
Вдовін Павло Юрійович, капітан Збройних сил України, старший інженер відділу забезпечення технікою та майном топографічної служби 115 картографічного центру
|
28.04.2021 19:07 |
|
|
СУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя;
Дробняк Ірина Василівна, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
29.04.2021 19:56 |
|
|
ПОТЕНЦІАЛ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ У СФЕРІ ЗБУТУ АГРАРНОЇ ТЕХНІКИ
|
[Секція 1. Економіка та підприємництво;] |
Автор: Ніколаєнко Марія Олександрівна, студентка IV курсу групи УЕ-71, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»;
Дергалюк Богдан Володимирович, доктор економічних наук, професор кафедри економіки і підприємництва, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
|
27.04.2021 22:59 |
|
|
КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
|
27.04.2021 23:07 |
|
Відображено [1-11] з 11 |
Сторінки:
1
|
|
|
|