:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасний стан економіки: проблеми та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасний стан економіки: проблеми та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасний стан економіки: проблеми та перспективи розвитку
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
МЕТОДИ ОЦІНКИ РІВНЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гаєвська Анастасія Олегівна, магістр, ПВНЗ «Європейський Університет»
01.10.2015 16:40
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМИ САПР НА ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Коник Олена Андріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
07.10.2015 14:52
 
 
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ольга Василівна, студентка Національного авіаційного університету
21.09.2015 17:40
 
 
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СИСТЕМЕ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Павленко Юлия Григорьевна, магистр, Европейский университет
21.09.2015 17:06
 
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕНЕЙ МОТОРС»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблій Віталій Віталійович, студент, Національний авіаційний університет
03.10.2015 13:30
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КРИТИЧНОГО ЛАНЦЮГА ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОЕКТІВ В ІТ-СФЕРІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Фалінська Н.І., студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
07.10.2015 16:37
 
 
ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
03.10.2015 13:19
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.109 сек. / Mysql: 397 (0.081 сек.)