:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасний стан економіки: проблеми та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасний стан економіки: проблеми та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2015 :: Сучасний стан економіки: проблеми та перспективи розвитку
 
   
       

Напрямки та тенденції розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

20 грудня 2017

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
МЕТОДИ ОЦІНКИ РІВНЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гаєвська Анастасія Олегівна, магістр, ПВНЗ «Європейський Університет»
01.10.2015 16:40
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМИ САПР НА ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Коник Олена Андріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
07.10.2015 14:52
 
 
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ольга Василівна, студентка Національного авіаційного університету
21.09.2015 17:40
 
 
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СИСТЕМЕ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Павленко Юлия Григорьевна, магистр, Европейский университет
21.09.2015 17:06
 
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕНЕЙ МОТОРС»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблій Віталій Віталійович, студент, Національний авіаційний університет
03.10.2015 13:30
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КРИТИЧНОГО ЛАНЦЮГА ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОЕКТІВ В ІТ-СФЕРІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Фалінська Н.І., студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
07.10.2015 16:37
 
 
ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
03.10.2015 13:19
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.122 сек. / Mysql: 437 (0.098 сек.)