:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 16 (26.09.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 16 (26.09.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 16 (26.09.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
МІСЦЕ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ В ПРОЦЕСІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галюк Ірина Богданівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Гребінник Олег Богданович, магістр, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
23.09.2019 19:07
 
 
АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ РЕГІОНАЛЬНИХ ФІНАНСОВИХ КЛАСТЕРІВ, БЛОКЧЕЙН-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ЗАСОБІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Логвиненко Сергій Леонідович, аспірант, кафедра менеджменту організацій та адміністрування ім. М.П. Поліщука, Житомирський національний агроекологічний університет
16.09.2019 15:08
 
 
ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОЇ ДИСКУСІЇ: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Марциновський Володимир Валерійович, аспірант кафедри економічної кібернетики та маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну
28.09.2019 09:18
 
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ЗАХОДИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОЛЕДЖІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Непочатова Галина Володимирівна, викладач, Житлово-комунальний коледж Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова
26.09.2019 21:03
 
 
СПЕЦИФІКА БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ПЕРЕУМОВА ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Обельницька Христина Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва та маркетингу, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Прядко Володимир Михайлович, магістр, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
25.09.2019 12:36
 
 
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ходаківська Марина Юріївна, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
11.09.2019 10:42
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.218 сек. / Mysql: 705 (0.187 сек.)