:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 16 (26.09.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 16 (26.09.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 16 (26.09.2019)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 17

Термін подання матеріалів

30 жовтня 2019

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 
 
МІСЦЕ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ В ПРОЦЕСІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галюк Ірина Богданівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Гребінник Олег Богданович, магістр, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
23.09.2019 19:07
 
 
АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ РЕГІОНАЛЬНИХ ФІНАНСОВИХ КЛАСТЕРІВ, БЛОКЧЕЙН-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ЗАСОБІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Логвиненко Сергій Леонідович, аспірант, кафедра менеджменту організацій та адміністрування ім. М.П. Поліщука, Житомирський національний агроекологічний університет
16.09.2019 15:08
 
 
ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОЇ ДИСКУСІЇ: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Марциновський Володимир Валерійович, аспірант кафедри економічної кібернетики та маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну
28.09.2019 09:18
 
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ЗАХОДИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОЛЕДЖІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Непочатова Галина Володимирівна, викладач, Житлово-комунальний коледж Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова
26.09.2019 21:03
 
 
СПЕЦИФІКА БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ПЕРЕУМОВА ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Обельницька Христина Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва та маркетингу, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Прядко Володимир Михайлович, магістр, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
25.09.2019 12:36
 
 
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ходаківська Марина Юріївна, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
11.09.2019 10:42
 
Відображено [1-6] з 6 Сторінки: 1 



© 2010-2019 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.186 сек. / Mysql: 615 (0.136 сек.)