:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Створення сильної економіки країни: проблеми та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Створення сильної економіки країни: проблеми та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Створення сильної економіки країни: проблеми та перспективи розвитку
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 
 
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лисенко Наталія Володимирівна, Київський національний університет технологій та дизайну
29.02.2016 11:17
 
 
CУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Фидрик Надія Вадимівна, студентка, Київський національний університет технологій та дизайну; Кузнецова Наталія Богданівна, кандидат економічних наук, Київський національний університет технологій та дизайну
01.03.2016 16:48
 
Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.077 сек. / Mysql: 397 (0.06 сек.)