:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Створення сильної економіки країни: проблеми та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Створення сильної економіки країни: проблеми та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Створення сильної економіки країни: проблеми та перспективи розвитку
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 11



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 
 
РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лисенко Наталія Володимирівна, Київський національний університет технологій та дизайну
29.02.2016 11:17
 
 
CУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Фидрик Надія Вадимівна, студентка, Київський національний університет технологій та дизайну; Кузнецова Наталія Богданівна, кандидат економічних наук, Київський національний університет технологій та дизайну
01.03.2016 16:48
 
Відображено [1-2] з 2 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.110 сек. / Mysql: 417 (0.087 сек.)