:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Концепції економічного розвитку країни :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Концепції економічного розвитку країни
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Концепції економічного розвитку країни
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 
 
EMPLOYMENT POTENTIAL AND ITS FORMATION PARTICULAR QUALITIES IN AGRICULTURAL PRODUCTION
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Borysova Anastasiia Olegovna, Master, Kyiv national University of technologies and design
12.11.2016 10:05
 
 
SPECIFIC OF FORMATION THE MARKETING BUDGET AT THE MODERN ENTERPRISES
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Fydryk N.V., 5th year student, Kyiv National University of Technologyand Design; Kyznetsova N.B., candidate of economical sciences, Kyiv National University of Technologyand Design
17.11.2016 11:00
 
 
MODERN TRENDS IN SYSTEM OF MARKETING COMMUNICATIONS
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Lysenko Nataliia, Master’s student, Kyiv national university of technologies and design
14.11.2016 16:16
 
 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Борисова Анастасія Олегівна, магістр, Київський Національний університет технологій та дизайну
14.11.2016 08:21
 
 
МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК НЕВІДДІЛЬНА СКЛАДОВА ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ворожбит Марія Вікторівна, здобувач освітнього ступеня «бакалавр» Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця
14.11.2016 19:07
 
 
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зюкова Ірина Олексіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна; Шулакова Катерина Олександрівна, магістр спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна
04.11.2016 18:51
 
 
СУТНІСТЬ І МІСЦЕ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ/ESSENCE AND PLACE SYSTEM OF MANAGEMENT DEVELOPMENT OF THE PERSONNEL
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Климчук Володимир Володимирович, студент факультету економіки та управління Тернопільського національного економічного університету
12.11.2016 10:19
 
 
МОРАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ В ПЕРИОД КРИЗИСА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лазоренко Таисия Васильевна, кандидат экономических наук, доцент кафедры менеджмента, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт им. Игоря Сикорского»; Дидченко Юлия Александровна, студентка факультета менеджмента й маркетинга, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт им. Игоря Сикорского»
16.11.2016 19:27
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОЗАШТАТНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лазоренко Таїсія Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Грібініченко Олена Павлівна, студентка факультету менеджменту й маркетингу, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
11.11.2016 09:28
 
 
 
ВІРУСНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мамалига Світлана Василівна, старший викладач кафедри аграрного менеджменту, Вінницький національний аграрний університет; Колісник Аліна Вікторівна, студентка, Вінницький національний аграрний університет
16.11.2016 12:42
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Онищук Петро Ростиславович, студент факультету економіки та управління Тернопільського національного економічного університету
14.11.2016 19:25
 
 
МАРКЕТИНГ У СТРАХУВАННІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ірина Василівна, студентка Національного авіаційного університету
16.11.2016 22:02
 
 
ПОГЛЯД НА СУЧАСНІСТЬ: ВИКОРИСТАННЯ СПЕЛЬТИ В ХЛІБОПЕКАРСЬКІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Процюк Наталія Юріївна, аспірант кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії
16.11.2016 20:00
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ситник Ганна Вікторівна, доктор економічних наук, доцент, професор, Київський національний торговельно-економічний університет
11.11.2016 17:13
 
 
ТУРИСТИЧНИЙ БРЕНДИНГ МІСТ: ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смирнов Ігор Георгійович, доктор географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
11.11.2016 10:43
 
 
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СТРАТЕГІЇ ЗАХИСТУ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРЕСІВ СТОРІН ППП
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Солодовнік Олеся Олександрівна, кандидат економічних наук, Харківський національний університет будівництва та архітектури
17.11.2016 15:55
 
 
УЗАГАЛЬНЕНЕ ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЙНА СПРИЙНЯТЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ткачик Олександр Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
17.11.2016 10:52
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМИ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Хасан Алі Аль-Абабнех, кандидат технічних наук, аспірант кафедри міжнародної економіки, Національний авіаційний університет
28.10.2016 11:42
 
Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.104 сек. / Mysql: 417 (0.077 сек.)