:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Концепції економічного розвитку країни :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Концепції економічного розвитку країни
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Концепції економічного розвитку країни
 
   
     

Актуальні питання реформування економіки країни

Термін подання матеріалів

28 вересня 2017

До початку конференції залишилось днів 37



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 
 
EMPLOYMENT POTENTIAL AND ITS FORMATION PARTICULAR QUALITIES IN AGRICULTURAL PRODUCTION
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Borysova Anastasiia Olegovna, Master, Kyiv national University of technologies and design
12.11.2016 10:05
 
 
SPECIFIC OF FORMATION THE MARKETING BUDGET AT THE MODERN ENTERPRISES
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Fydryk N.V., 5th year student, Kyiv National University of Technologyand Design; Kyznetsova N.B., candidate of economical sciences, Kyiv National University of Technologyand Design
17.11.2016 11:00
 
 
MODERN TRENDS IN SYSTEM OF MARKETING COMMUNICATIONS
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Lysenko Nataliia, Master’s student, Kyiv national university of technologies and design
14.11.2016 16:16
 
 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Борисова Анастасія Олегівна, магістр, Київський Національний університет технологій та дизайну
14.11.2016 08:21
 
 
МАРКЕТИНГОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК НЕВІДДІЛЬНА СКЛАДОВА ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ворожбит Марія Вікторівна, здобувач освітнього ступеня «бакалавр» Вінницький торговельно-економічний інститут, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Вінниця
14.11.2016 19:07
 
 
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зюкова Ірина Олексіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна; Шулакова Катерина Олександрівна, магістр спеціальності «Маркетинг» ДВНЗ «Київський Національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана» Криворізький економічний інститут, Україна
04.11.2016 18:51
 
 
СУТНІСТЬ І МІСЦЕ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ/ESSENCE AND PLACE SYSTEM OF MANAGEMENT DEVELOPMENT OF THE PERSONNEL
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Климчук Володимир Володимирович, студент факультету економіки та управління Тернопільського національного економічного університету
12.11.2016 10:19
 
 
МОРАЛЬНАЯ МОТИВАЦИЯ В ПЕРИОД КРИЗИСА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лазоренко Таисия Васильевна, кандидат экономических наук, доцент кафедры менеджмента, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт им. Игоря Сикорского»; Дидченко Юлия Александровна, студентка факультета менеджмента й маркетинга, Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт им. Игоря Сикорского»
16.11.2016 19:27
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОЗАШТАТНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лазоренко Таїсія Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Грібініченко Олена Павлівна, студентка факультету менеджменту й маркетингу, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
11.11.2016 09:28
 
 
 
ВІРУСНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ, ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мамалига Світлана Василівна, старший викладач кафедри аграрного менеджменту, Вінницький національний аграрний університет; Колісник Аліна Вікторівна, студентка, Вінницький національний аграрний університет
16.11.2016 12:42
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ КІЛЬКІСНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Онищук Петро Ростиславович, студент факультету економіки та управління Тернопільського національного економічного університету
14.11.2016 19:25
 
 
МАРКЕТИНГ У СТРАХУВАННІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ірина Василівна, студентка Національного авіаційного університету
16.11.2016 22:02
 
 
ПОГЛЯД НА СУЧАСНІСТЬ: ВИКОРИСТАННЯ СПЕЛЬТИ В ХЛІБОПЕКАРСЬКІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Процюк Наталія Юріївна, аспірант кафедри маркетингу Полтавської державної аграрної академії
16.11.2016 20:00
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ситник Ганна Вікторівна, доктор економічних наук, доцент, професор, Київський національний торговельно-економічний університет
11.11.2016 17:13
 
 
ТУРИСТИЧНИЙ БРЕНДИНГ МІСТ: ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смирнов Ігор Георгійович, доктор географічних наук, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
11.11.2016 10:43
 
 
КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ СТРАТЕГІЇ ЗАХИСТУ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРЕСІВ СТОРІН ППП
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Солодовнік Олеся Олександрівна, кандидат економічних наук, Харківський національний університет будівництва та архітектури
17.11.2016 15:55
 
 
УЗАГАЛЬНЕНЕ ПОНЯТТЯ ІННОВАЦІЙНА СПРИЙНЯТЛИВІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ткачик Олександр Олександрович, студент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
17.11.2016 10:52
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМИ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Хасан Алі Аль-Абабнех, кандидат технічних наук, аспірант кафедри міжнародної економіки, Національний авіаційний університет
28.10.2016 11:42
 
Відображено [1-18] з 18 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.089 сек. / Mysql: 407 (0.066 сек.)