:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Економіка країни: сучасний стан та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Економіка країни: сучасний стан та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Економіка країни: сучасний стан та перспективи розвитку
 
   
       

Напрямки та тенденції розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

20 грудня 2017

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
THE IMPACT OF ORGANIZATION CHANGE TO THE ECONOMY
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Muzam John, PhD Student, Department of Economic Security, KROK University Of Economics and Law, Kiev, Ukraine
12.06.2014 00:51
 
 
РОЗВИТОК СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «ЗТР»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кущик Анатолій Петрович, кандидат економічних наук, професор, Запорізький національний університет; Поліщук Артем Вадимович, студент магістратури, Запорізький національний університет
25.05.2014 14:25
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Дорчинець Анастасія Іванівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
06.06.2014 16:53
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Стьопкіна Ольга Іванівна, студентка Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
06.06.2014 16:47
 
 
 
УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ДЖЕРЕЛО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Рева Олексій Володимирович, студент Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
06.06.2014 17:03
 
 
ПРИНЦИПИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Соколи І.І., доктор економічних наук, Одеський національний політехнічний університет; Каташинська М.О., аспірант, Одеський національний політех-нічний університет
03.06.2014 13:47
 
 
ПОШУК МАРКЕТИНГОВИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чаусов Олександр Васильович, студент Криворізького економічного інституту ДВНЗ КНУ
10.06.2014 18:43
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яшина Ірина Михайлівна, здобувач, Херсонський державний аграрний університет
10.06.2014 17:10
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.118 сек. / Mysql: 437 (0.091 сек.)