:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Економіка країни: сучасний стан та перспективи розвитку :: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Економіка країни: сучасний стан та перспективи розвитку
:: ECONOMY :: Конференції 2014 :: Економіка країни: сучасний стан та перспективи розвитку
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
THE IMPACT OF ORGANIZATION CHANGE TO THE ECONOMY
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Muzam John, PhD Student, Department of Economic Security, KROK University Of Economics and Law, Kiev, Ukraine
12.06.2014 00:51
 
 
РОЗВИТОК СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «ЗТР»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кущик Анатолій Петрович, кандидат економічних наук, професор, Запорізький національний університет; Поліщук Артем Вадимович, студент магістратури, Запорізький національний університет
25.05.2014 14:25
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Дорчинець Анастасія Іванівна, студентка Криворізького економічного інституту ДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
06.06.2014 16:53
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Стьопкіна Ольга Іванівна, студентка Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
06.06.2014 16:47
 
 
 
УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ДЖЕРЕЛО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Рева Олексій Володимирович, студент Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
06.06.2014 17:03
 
 
ПРИНЦИПИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Соколи І.І., доктор економічних наук, Одеський національний політехнічний університет; Каташинська М.О., аспірант, Одеський національний політех-нічний університет
03.06.2014 13:47
 
 
ПОШУК МАРКЕТИНГОВИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чаусов Олександр Васильович, студент Криворізького економічного інституту ДВНЗ КНУ
10.06.2014 18:43
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яшина Ірина Михайлівна, здобувач, Херсонський державний аграрний університет
10.06.2014 17:10
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.099 сек. / Mysql: 417 (0.08 сек.)