:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 49



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

 
06.06.2014 16:47
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»; Стьопкіна Ольга Іванівна, студентка Криворізького економічного інститутуДВНЗ «Криворізький Національний Університет»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Обрана тема роботи є досить актуальною на сьогоднішній день, оскільки від раціонально організованої логістики закупівлі товарно-матеріальних цінностей в значному ступені залежить успіх діяльності підприємства на ринку, показники його виробничо-господарської діяльності тощо.
Як і будь-яка економічна система, логістична система має свою структуру і зміст, що особливо яскраво виявляється на рівні мікро логістики. Незважаючи на комплексність та цілісність множини різних видів складових, логістична система може бути умовно розділена на певні функціональні області: закупівельну, виробничу, розподільчу, транспортну та інформаційну [1].
Авторами було проведено дослідження організації закупівельної логістики на ПАТ «Інгулецький ГЗК», який на сьогоднішній день являється одним з провідних підприємств гірничо-металургійного комплексу України з повним циклом видобутку, переробки і збагачення залізистих кварцитів, виробництва залізорудного концентрату (сировини для металургійного переробу). Головною метою ПАТ «Інгулецький ГЗК» є виробництво якісної, конкурентоспроможної продукції за максимально лояльними цінами [4].
На даному підприємстві функцію організації і плануванням закупівельної діяльності виконує тендерній відділ, який є самостійним структурним підрозділом управління комбінату і підпорядковується безпосередньо заступнику генерального директора  з закупівель та логістики.  Його дії полягають у забезпеченні підприємства всіма матеріально-технічними ресурсами та забезпеченням проведення ремонтних робіт.
Серед  закупівель  товарно-матеріальних  цінностей   близько  50% витрат відноситься на запасні частини. Друга половина припадає саме на нову техніку, зокрема, на залізничний транспорт (локомотиви, думпкари), кар'єрну техніку (самоскиди, екскаватори), кранову та іншу техніку.
Створення бази щодо залишків матеріальних ресурсів дозволяє підприємству вдосконалювати процес забезпечення виробництва матеріальними ресурсами, підвищує ефективність  проведення тендерів.
Проведене дослідження вказує на те, що в основному організація логістики закупівель ПАТ «ІнГЗК» товарно-матеріальними цінностями  відповідає вимогам і забезпечує досягнення поставлених цілей і передбачуваних результатів господарської діяльності, але підприємству слід звернути увагу на необхідність продовження взаємовідносин з найбільш вигідними для нього постачальниками, ретельніше регулювати рівномірність надходження товарів, підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів тощо. Від вирішення цих та інших проблем залежить ефективність діяльності комбінату, його імідж на ринку та  загальна конкурентосп-роможність.
Авторами запропоновані основні стратегічні напрямки розвитку комбінату, а також тактичні й оперативні заходи, спрямовані на підвищення ефективності процесу організації, планування та контролю закупівлі матеріальних ресурсів на ПАТ «ІнГЗК». Основними з них є:
• удосконалення договірної роботи з постачальниками матеріальних ресурсів;
• покращення контролю за ходом забезпечення постачальниками своїх зобов’язань за рахунок впровадження функціонально-вартісного аналізу;
• введення в практику діяльності розрахунку перспектив потреб комбінату в основних видах матеріальних ресурсів;
• максимальне використання комп’ютеризації в процесах оцінки виконання замовлень постачальниками, розрахунку потреби, стану матеріальних запасів тощо;
• розширення використання Інтернет в управлінні роботою з забезпечення комбінату матеріальними ресурсами;
• впровадження в процес управління роботою з постачальниками принципів логістики;
• впровадження заходів заохочення лояльних і вигідних для комбінату постачальників;
• пошук шляхів зниження витрат з логістики постачання та ін.

Список використаних джерел:
1. Ларіна «Логістика» http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/743/12
2. УДК 164: Яркова Я.А., Гальцова В.А. « Организация процесса закупочной деятельности торгового предприятия»
3. http://www.grandars.ru/college/logistika/logistika.html
4. http://ingok.metinvestholding.com/ua/about/structure


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «ЗТР»
25.05.2014 14:25
THE IMPACT OF ORGANIZATION CHANGE TO THE ECONOMY
12.06.2014 00:51
ПОШУК МАРКЕТИНГОВИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ
10.06.2014 18:43
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ
10.06.2014 17:10
УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ДЖЕРЕЛО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
06.06.2014 17:03
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
06.06.2014 16:53
ПРИНЦИПИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
03.06.2014 13:47




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.246 сек. / Mysql: 706 (0.209 сек.)