:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ  МАЛОГО БІЗНЕСУ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ  МАЛОГО БІЗНЕСУ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ  МАЛОГО БІЗНЕСУ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 49



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЛІТИКИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ

 
10.06.2014 17:10
Автор: Яшина Ірина Михайлівна, здобувач, Херсонський державний аграрний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Формування політики просування товарів підприємства – не лише складова теоретичних розробок про певні елементи впливу  на споживача з метою економічної ефективності діяльності підприємства,  але  й система практичних впроваджень, що впливають на психологію споживача. У наш час важливу роль   відіграє не сам товар, а його позиція у свідомості споживача.
Досліджуючи діяльність малих підприємств  та особливості формування їх політики просування, варто відразу виокремити ряд основних негативних чинників, які заважають сформувати ефективну політику просування товарів малого підприємства.
Основні негативні чинники, що впливають на формування політики просування підприємств малого бізнесу:
1. Відсутність у керівників підприємств малого бізнесу знань щодо просування товарів;
2. Значна конкуренція;
3. Незначні масштаби діяльності;
4. Недостатність коштів на якісне просування.        
За нашими дослідженнями, на прикладі  підприємства «Еко - лідер» у структурі маркетингових комунікацій найбільшу питому вагу займає реклама в засобах масової інформації. Зовсім не застосовуються такі маркетингові комунікації як реклама в соціальних мережах, створення WEB- сторінок, подарунковий маркетинг (дані рис. 1). Якщо проаналізувати маркетингові комунікації   на прикладі інших підприємств малого бізнесу м. Херсону, то там спостерігається майже така ж сама ситуація з відхиленням 2 – 5 %.



Рисунок  1 – Структура маркетингових комунікацій на прикладі малого підприємства «Еко - лідер» (м. Херсон)

Отже, варто зауважити, що  у діяльності підприємств малого бізнесу м. Херсону не  застосовуються новітні інструменти маркетингових комунікацій, які активно застосовують великі підприємства, хоча за вартістю вони є не надто дорожчими за ті, яким керівники малих підприємств приділяють  більш активну увагу. 
Досліджуючи політику просування підприємств малого бізнесу та порівнюючи її з політикою просування підприємств великого бізнесу, нами були виокремленні певні відмінні риси, які сформовані у таблиці 1.

Таблиця  1
 
Основні відмінні риси в політиці просування товарів на малих підприємствах та великих підприємствах


Отже,  можемо виокремити основні проблеми у формуванні політики просування товарів підприємств малого бізнесу:
1. Відсутність комплексного характеру при формуванні політики просування (розмитість мети, відсутність або часткова відсутність задач та цілей маркетингових комунікацій). Досить часто маркетингові комунікації  на підприємствах малого бізнесу  мають спонтанний характер та спрямовані на тимчасовий (миттєвий) результат.
2. Відсутність професіоналізму у керівників підприємств малого бізнесу щодо формування раціонального  та оптимального бюджету маркетингових  комунікацій. Відсутність  аналізу взаємозв’язку  між маркетинговими комунікаціями та споживачами. Тобто, менеджери підприємств малого бізнесу більш за все переймаються  економічним результатом, забуваючи про те, що психологічний вплив рекламних заходів на споживача іноді буває більш тривалішим та стратегічно успішним.
3. Відсутність інноваційного підходу при формуванні політики просування. Не застосовуються новітні інструменти маркетингових комунікацій.
4. Недостатність коштів на проведення рекламних заходів у зв’язку із незначними  масштабами діяльності підприємств малого бізнесу (зокрема, реклама на телебаченні охоплює значну цільову аудиторію, проте витрати на неї є суттєво великими, чого не можуть собі дозволити керівники малих підприємств).

Список використаних джерел:
1. Азарян О.М. Маркетинг / О. М. Азарян, О. Ю. Біленький, Н.Л. Жукова та ін. - Донецьк, 2012. – 282 с.
2. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В.Холод,  І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2012. - 612 с.
3. Гаркавенко С.С.  Маркетинг / С.С. Гаркавенко. – Київ: Лібра, 2010. – 720 с.
 


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПАТ «ЗТР»
25.05.2014 14:25
THE IMPACT OF ORGANIZATION CHANGE TO THE ECONOMY
12.06.2014 00:51
ПОШУК МАРКЕТИНГОВИХ НАПРЯМКІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ
10.06.2014 18:43
УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ ЯК ДЖЕРЕЛО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
06.06.2014 17:03
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ СИСТЕМИ ЗБУТУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
06.06.2014 16:53
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИКИ ЗАКУПІВЕЛЬ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
06.06.2014 16:47
ПРИНЦИПИ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
03.06.2014 13:47




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.186 сек. / Mysql: 706 (0.158 сек.)