:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 27 (26.11.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 27 (26.11.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 27 (26.11.2020)
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 28

Термін подання матеріалів

23 грудня 2020

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЄФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України; Лисенко Тетяна Іллівна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України; Лобода Ірина Ігорівна, магістр МН903-14м, Національної металургійної академії України;
17.11.2020 14:14
 
 
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України; Усіченко Ірина Володимирівна, кандидат фізичних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України; Зайцева Вікторія Василівна, магістр МН903-14м, Національної металургійної академії України;
17.11.2020 14:18
 
 
ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гнилянська Ольга Василівна, кандидат економічних наук, Львівський інститут менеджменту
06.11.2020 10:28
 
 
СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Грінько Алла Павлівна, доктор економічних наук, професор Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Пукалова Катерина Олександрівна, студентка Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
25.11.2020 12:47
 
 
 
РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Моргун Юлія Володимирівна, студентка магістратури за спеціальністю 073 Менеджмент зі спеціалізацією Організація і управління охороною здоров’я, Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова
26.11.2020 16:05
 
 
НОВА ПРОФЕСІЯ: «ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕР» В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стрілецька Марія Василівна, група ДСПУ Азм-24, Навчально-науковий інститут публічного управління, Західноукраїнський національний університет
26.11.2020 16:50
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чорна А.В., магістрант, Одеський національний економічний універсиитет, м. Одеса
27.11.2020 14:43
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.190 сек. / Mysql: 738 (0.162 сек.)