:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 27 (26.11.2020) :: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 27 (26.11.2020)
:: ECONOMY :: Конференції 2020 :: Світ економічної науки. Випуск 27 (26.11.2020)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 
 
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ЄФЕКТИВНОЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України; Лисенко Тетяна Іллівна, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України; Лобода Ірина Ігорівна, магістр МН903-14м, Національної металургійної академії України;
17.11.2020 14:14
 
 
НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Аніщенко Людмила Олександрівна, старший викладач, кафедра менеджменту Національної металургійної академії України; Усіченко Ірина Володимирівна, кандидат фізичних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту Національної металургійної академії України; Зайцева Вікторія Василівна, магістр МН903-14м, Національної металургійної академії України;
17.11.2020 14:18
 
 
ВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гнилянська Ольга Василівна, кандидат економічних наук, Львівський інститут менеджменту
06.11.2020 10:28
 
 
СТРАТЕГІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Грінько Алла Павлівна, доктор економічних наук, професор Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Пукалова Катерина Олександрівна, студентка Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
25.11.2020 12:47
 
 
 
РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Моргун Юлія Володимирівна, студентка магістратури за спеціальністю 073 Менеджмент зі спеціалізацією Організація і управління охороною здоров’я, Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова
26.11.2020 16:05
 
 
НОВА ПРОФЕСІЯ: «ІВЕНТ-МЕНЕДЖЕР» В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стрілецька Марія Василівна, група ДСПУ Азм-24, Навчально-науковий інститут публічного управління, Західноукраїнський національний університет
26.11.2020 16:50
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЙ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чорна А.В., магістрант, Одеський національний економічний університет, м. Одеса
27.11.2020 14:43
 
Відображено [1-7] з 7 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.289 сек. / Mysql: 1366 (0.226 сек.)