:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економіки у ХХІ столітті: теоретичні та практичні аспекти досліджень :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економіки у ХХІ столітті: теоретичні та практичні аспекти досліджень
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Розвиток економіки у ХХІ столітті: теоретичні та практичні аспекти досліджень
 
   
       

Напрямки та тенденції розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

20 грудня 2017

До початку конференції залишилось днів 9



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-19] з 19 Сторінки: 1 
 
ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ ПЕРСОНАЛУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Брижань І.А., кандидат економічних наук, доцент, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Савченко М.С., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:25
 
 
РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Власенко В.А., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Лазоренко І.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:46
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гусаковська Т.О., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Фрідман О.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:28
 
 
ПОБУДОВА БІЗНЕС-МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ КАПІТАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гусаковська Тетяна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки „Полтавський університет економіки і торгівлі”; Лисенко Марія Олексіївна, кандидат економічних наук, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки „Полтавський університет економіки і торгівлі”
23.09.2013 15:41
 
 
ПЕРМАНЕНТНИЙ ПРОЦЕС РЕОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ СТРУКТУР У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дацій Надія Василівна, доктор державного управління, Київський національний лінгвістичний університет
23.09.2013 18:22
 
 
ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Іванов Ю.В., кандидат економічних наук, доцент ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Малютін Є.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:58
 
 
СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА КОНДИТЕРСЬКОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Корчинський Андрій Вікторович, аспірант Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
05.10.2013 11:46
 
 
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Рибалко-Рак Л.А., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Пасько В.С., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
07.10.2013 19:46
 
 
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сорочак Марія Олегівна, Національний університет «Львівська політехніка»
05.10.2013 11:39
 
 
ІМІДЖ ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСАЛОНУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Співаковська Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук., доцент кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ»; Сорокіна Катерина Вадимівна, студентка кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ», м. Київ, Україна
02.10.2013 20:45
 
 
 
УПРАВЛІННЯ РИЗИКОЗАХИЩЕНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Заяра Валерій Іванович, магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування», ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:11
 
 
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Калашник А.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування», ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:15
 
 
ПРОБЛЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Котьман Т.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:32
 
 
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Левадна К.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 18:52
 
 
КОНТРОЛІНГ ЯК ПРОЦЕС ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Проценко К.П., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:21
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблянко-Авраменко Марина Сергіївна, асистент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Чикирис А.І., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:31
 
 
МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Талалаєв В.О., кандидат технічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Потіпака О.Д., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
05.10.2013 19:08
 
 
ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шкурко В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Марченко В.О., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
07.10.2013 19:41
 
 
РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шкурко В.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Козеровський Д.В., магістрант спеціальності «Менеджмент організацій та адміністрування» ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
07.10.2013 19:33
 
Відображено [1-19] з 19 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.089 сек. / Mysql: 437 (0.068 сек.)