:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Проблеми та перспективи економічного розвитку країни :: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Проблеми та перспективи економічного розвитку країни
:: ECONOMY :: Конференції 2016 :: Проблеми та перспективи економічного розвитку країни
 
   
       

Досягнення і проблеми сучасної економічної науки

Термін подання матеріалів

27 жовтня 2017

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Завантажити збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 
 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Вовк Валентина Миколаївна, студентка, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
26.05.2016 12:38
 
 
АГРОМАРКЕТИНГ І ЙОГО РОЛЬ В РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мачіха Ірина Володимирівна, студентка економічного факультету ДВНЗ «Львівський національний аграрний університет», м. Дубляни
27.05.2016 09:51
 
 
СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Нестеренко Ірина Дмитрівна, студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
26.05.2016 11:24
 
 
 
КОУЧИНГ – ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Попович Руслан Олександрович, бакалавр, Національний університет харчових технологій
18.05.2016 20:28
 
 
ВИДИ КЛІЄНТІВ ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ ТА ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЇХ ЛОЯЛЬНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Потоцька Ольга Степанівна, студентка, Національний університет “Львівська політехніка”
26.05.2016 19:59
 
Відображено [1-5] з 5 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.097 сек. / Mysql: 417 (0.074 сек.)