:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 6 (17.07.2018) :: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 6 (17.07.2018)
:: ECONOMY :: Конференції 2018 :: Світ економічної науки. Випуск 6 (17.07.2018)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 31

Термін подання матеріалів

20 червня 2024

До початку конференції залишилось днів 23



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 
 
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ведута Л.Л., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Довгань Л.Є., кандидат економічних наук, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
11.07.2018 16:00
 
 
ВПЛИВ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гевко Володимир Леонідович, кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
16.07.2018 18:44
 
 
НЕОБХІДНІСТЬ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУ В ОПЕРАЦІЙНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Насікан Ніна Іванівна, кандидат економічних наук, Київський національний лінгвістичний університет
14.07.2018 12:05
 
Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.174 сек. / Mysql: 1424 (0.134 сек.)