:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Реформування економічної системи країни: теоретичні та практичні аспекти :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Реформування економічної системи країни: теоретичні та практичні аспекти
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Реформування економічної системи країни: теоретичні та практичні аспекти
 
   
     

Актуальні питання реформування економіки країни

Термін подання матеріалів

28 вересня 2017

До початку конференції залишилось днів 37



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 
 
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Андрущенко Наталія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Бондарчук Наталія Анатоліївна, студентка факультету економіки і менеджменту Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
10.12.2012 19:19
 
 
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Андрущенко Наталія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ; Барабан Олена Олегівна, студентка факультету економіки і менеджменту Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
10.12.2012 18:31
 
 
МАРКЕТИНГ СЬОГОДЕННЯ: ЯКИЙ ВІН? МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Андрущенко Наталія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Передереєва Олена, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Джерелюк Дарина, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
05.12.2012 16:27
 
 
КОНЦЕПЦІЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ПРОДУКТУ «AKTIMEL» ТОРГОВОЇ МАРКИ «DANON»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Арабаджи Олена Петрівна, студентка Одеського Національного Політехнічного Університету; Михайлова Тетяна Іванівна, студентка Одеського Національного Політехнічного Університету
07.12.2012 00:21
 
 
СПЕЦИФІЧНІ РИСИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Берін Родіон Миколайович, студент Одеського національного політехнічного університету
11.12.2012 23:41
 
 
ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ МЕБЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гузій Світлана Леонідівна, аспірантка відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"
30.11.2012 14:47
 
 
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дімітрашко Катерина Ігорівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
06.12.2012 18:40
 
 
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
12.12.2012 00:49
 
 
 
МАРКЕТИНГОВА МОЖЛИВІСТЬ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЛІФТОВОГО ГОСПОДАРСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Замлинська Ольга Володимирівна, Одеський державний аграрний університет
06.12.2012 17:55
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лебєдєва Ірина Броніславна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Алексєєнко Крістіна Вікторівна, магістрант Донбаського державного технічного університету
12.12.2012 17:42
 
 
АСПЕКТИ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ортинська Валентина Василівна, кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
12.12.2012 16:57
 
 
ОСНОВНІ СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ НОВИХ РИНКІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Подольчак Надія Ігорівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
05.12.2012 16:56
 
 
ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Рибчинська Тетяна Юріївна, студентка Луцького національного технічного університету
12.12.2012 16:42
 
 
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Токарєва Олена Федорівна, магістрант Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка
10.12.2012 16:57
 
 
УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРНИМ ЗРОСТАННЯМ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі Вінницького олієжиркомбінату)
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Штуй Леся Анатоліївна, студентка Вінницького соціально-економічного інституту Університету «Україна»
05.12.2012 16:09
 
Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.132 сек. / Mysql: 407 (0.105 сек.)