:: ECONOMY :: ОСНОВНІ СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ НОВИХ РИНКІВ :: ECONOMY :: ОСНОВНІ СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ НОВИХ РИНКІВ
:: ECONOMY :: ОСНОВНІ СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ НОВИХ РИНКІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВНІ СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ НОВИХ РИНКІВ

 
05.12.2012 16:56
Автор: Подольчак Надія Ігорівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Новий ринок передбачає утворення та продукування чогось «нового», невідомого – нові товари, послуги, роботи, нові способи їх отримання тощо. Такий ринок утворюється від взаємодії нових попиту та пропозиції на нові товари, послуги чи роботи, які ще не існували до того, або яких ще у такий спосіб не виокремлювали чи таким чином не продавали. На основі аналізу наукової літератури [1,2,3,4] виділено такі способи формування «нових ринків» (рис. 1):




Рис. 1.Способи утворення нових ринків


- кардинально нові ринки – це ринки, які утворилися внаслідок створення нового товару, послуги чи роботи, що дало змогу  задовольнити нові потреби споживачів чи у новий спосіб, внаслідок чого сформувалися нові споживачі. Приклад: ринок роботів, Face book;
- нові ринки всередині вже існуючих – це ринки, що виникають в результаті виокремлення окремої (-их) ознаки існуючого товару (послуги, роботи) та акцентування на ній, не втрачаючи основного призначення. Приклад, компанія Kodak створила сторінку в Інтернеті, де її клієнти могли розміщувати свої фотографії та обмінюватися враженнями;
- нові ринки, як результат взаємодії вже існуючих – це ринки, які виникли внаслідок використання потенціалу існуючих ринків для отримання нового або модифікованого продукту. Приклад: ринок мобільних телефонів – сучасні моделі телефону поєднують функції телефону, камери, комп’ютера, освічувальних пристроїв тощо;
- нові ринки, як результат об’єднання вже існуючих – це ринки, що функціонують внаслідок поєднання існуючих ринків для утворення удосконаленого продукту. Приклад: ринок торгівельних центрів – об’єднання ринків роздрібної та гуртової торгівлі різногрупових товарів (харчових продуктів, промислових товарів, товарів легкої промисловості) та ринку розваг (кінотеатри, кафе, боулінги, ковзанки, дитячі лабіринти).
Отже, формування нового ринку можливе у чотири способи: кардинально новий ринок, новий ринок у середині існуючого, новий ринок як результат взаємодії існуючих ринків та новий ринок як результат об’єднання існуючих.

Список використаної літератури:
1. Альошина С., Бочарський К. Теорія обмежень доктора Голдратта – [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://osvita.ua/add-education/articles/tehnol/9302/
2. Тамберг В., Бадьин А. Семь принципов развития сетевого эффекта – [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.management. com.ua/marketing/mark229.html
3. Чан Ким, Рене Моборн. Стратегия голубого океана – [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://marketing.web-standart.net/node/49696
4. Теорія довгих хвиль М. Д. Кондратьева – [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://library.if.ua/books/4.htm


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ МЕБЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
30.11.2012 14:47
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
12.12.2012 17:42
АСПЕКТИ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
12.12.2012 16:57
ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
12.12.2012 16:42
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
12.12.2012 00:49
СПЕЦИФІЧНІ РИСИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
11.12.2012 23:41
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
10.12.2012 19:19
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
10.12.2012 18:31
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
10.12.2012 16:57
КОНЦЕПЦІЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ПРОДУКТУ «AKTIMEL» ТОРГОВОЇ МАРКИ «DANON»
07.12.2012 00:21




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.166 сек. / Mysql: 1396 (0.132 сек.)