:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Стратегії інноваційного розвитку економіки України (30.06.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Стратегії інноваційного розвитку економіки України (30.06.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Стратегії інноваційного розвитку економіки України (30.06.2017)
 
   
     

Стратегії інноваційного розвитку економіки України

Термін подання матеріалів

30 червня 2017

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Зав’ялова Марина Володимирівна, доцент, кандидат економічних наук заступник завідувача кафедри маркетингу Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Михайліченко Дар’я Юріївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
20.06.2017 07:24
 
 
ВИКОРИСТАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ « КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»; Мазур Анжеліка Сергіївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ « КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»
19.06.2017 17:40
 
 
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНА КОНЦЕПЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Дяченко Олена Миколаївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
19.06.2017 17:29
 
Відображено [1-3] з 3 Сторінки: 1 



© 2010-2017 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.129 сек. / Mysql: 397 (0.098 сек.)