:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 50



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА

 
19.06.2017 17:40
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ « КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»; Мазур Анжеліка Сергіївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ « КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У сучасних умовах торгівля є складним, багаторівневим, динамічним бізнесом. Для здійснення успішної торгівлі, фахівці в галузі товарознавства та комерції повинні шукати покупців, виявляти їх потреби, закуповувати відповідні товари, складувати, перевозити їх, домовлятися про ціни та умови продажу. 

Вагомий внесок у дослідження проблем мерчандайзингу зробили такі вітчизняні вчені: Н. М. Тягунова, С. С. Гаркавенко, Є. В. Ромат, О. Майборода, Р. Ларіна, Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський, В. В. Апопій,В.В. Снегірьова та ін.

ФОП «Балашов А.С.» володіє мережею роздрібних магазинів «Фарадей Сіті», має дистриб’юторський напрям з командою активних продаж електротоварів  та інтернет –магазин.

Необхідність мерчандайзингу викликана тим, що 2/3 всіх рішень про покупку споживачі приймають у торговому залі магазину, навіть якщо покупка певного виду товару запланована заздалегідь. Рішення про покупку приймається не тому що товар кращий, а через те, що за допомогою певних засобів у магазині було створено найбільш сприятливе враження для цього товару

Аналіз використання загальної площі магазину «Фарадей Сіті», дозволило відповісти на питання, на скільки ефективним в магазину є поділ загальної площі на торговий зал і підсобні приміщення.

На основі проведеного аналізу було виявлено, що торговельна площа магазину «Фарадей Сіті» використовується неефективно, тому що значна частина,яка могла б бути використана для обслуговування покупців і викладки товару, зайнята підсобним приміщенням.

Викладка товарів у торговельному залі. Викладка - це розташування товару на полицях, прилавку, стелажах тощо. Проаналізувавши викладку у магазині «Фарадей Сіті» можна сказати, що пріоритетною є первинна викладка товару розміщення електротоварів серед схожих товарів (категорій товару) інших виробників або торгових марок на традиційних торгових площах - полицях, вітринах.

Актуальність рекламно-інформаційної підтримки в магазині пов'язана з тим, що покупцеві складно розібратися у величезній кількості товарів, які пропонують магазини, і важко зробити вибір. Розмаїття товарів змушує покупця шукати додаткову інформацію, яка допоможе йому зробити вибір, - про магазин, про бренд чи торгову марку, про новий товар, про своє перебування всередині магазину.

Найефективнішим POS - матеріалом,який використовує магазин «Фарадей Сіті» є цінники,на яких вказана характеристика товару та інформація про підприємства.

На основі проведеного аналізу можна зробити висновки,що успіх мерчандайзингу залежить не тільки від правильної викладки товару,а й від правильного та ефективного  планування та використання торгівельного залу магазину.




Література:

1. Сисоєв С. В., Бузукова Е. В. Курс управління ассорментом в роздробі / С. В. Сисоєва, Е. В. Бузукова. - СПб.: Питер, 2009. - 259 с.

2. .Тимохіна, Я.О. Основні елементи мерчандайзингу [Текст] / Я.О. Тимохіна, Л.А. Тесленко // Економічні проблеми сталого розвитку. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 243-244

3. Шаргородський А. Сучасний маркетинг, або новий погляд у майбутнє / Шаргородський А. // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1. – С. 32-33.
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
30.06.2017 10:21
ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА ДОТРИМАННЯ ЕТИЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В БІЗНЕСІ
30.06.2017 10:01
МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
28.06.2017 19:14
ВИКОРИСТАННЯ EQ В УПРАВЛІННІ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ
27.06.2017 19:16
ПРЕИМУЩЕСТВА НОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ МЕНЕДЖМЕНТА
23.06.2017 18:18
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
20.06.2017 07:24
ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВНА КОНЦЕПЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ
19.06.2017 17:29
ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В МОТИВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
01.07.2017 17:42




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.196 сек. / Mysql: 706 (0.167 сек.)